JacoPol Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Cześć, witam serdecznie wszystkich urzytkowników. Jestem co prawda zielony w temacie modelarstwa, ale mam nadzieje że będzę mógł liczyć na pomoc koleżanek i kolegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 a/ my nic nie wyjadzamy b/ my użytkownicy a poza tym witamy ps. z pisaniem jak z lataniem - POWOLI i nisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwi@tek Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 sory że nie w temacie ale kolega buwi 777 ma obsesje na punkcie języka polskiego a nie modelarstwa kolega chyba pomylił fora czy to tak ładnie wszystkim wytykać błędy lepiej się pochwalić jak lata kolega a nie jaki jest dobry z ortografi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 kw@tek ładnie tak czytać z błędami ? Jakaż to wielka trudność, przeczytać to co się "wypociło " i poprawić. Nic tylko zwykłe lenistwo, ot co... Witamy Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacoPol Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 przepraszam jeśli kogoś obraziłem, nie miałem takiego zamiaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacoPol Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 o nie! :| za tego byka ortograficznego także przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...