Skocz do zawartości

HK 450 GT Problem z częściami i złożeniem...


Strus00072

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Posiadam taką małą 450 GT... model jest przedni a zabawa nim jeszcze lepsza... do momentu kreta:/ Niestety i tak się zdarza. Otóż moje pytanie: jaki wał mam kupić do hk 450 gt...????:/ bo jest tego duuuużo a ja nie wiem który :P dalej... łożyska i szpindel przy okuciach.. trochę luzu jest... wymieniać? szpindel odziwo prosty :o jakie jeszcze najlepiej części wymienić..? no i najlepsze z pytań...gdzie najszybciej i najtaniej kupić te części... na allegro nie ma, a czekać miesiąca z Hobby Kinga to mi się nie chce... no i jak już będę miał części to bardzo chętnie skorzystam z pomocy kogoś bardziej obeznanego w składaniu...:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

 

Mam problem z połączeniem serw z odbiornikiem i nadajnikiem w heli..

 

tarcza oczywiście 120*. ktore serwa powinny byc podpiete pod jaki kanal:/ zakladajac ze serwo nr 1 to to po prawej patrzac na dziob, serwo nr 2 to po lewe a nr 3 to z tylu. plus serwo na ogonie... odbiornik to 8kanalowa Corona z podwojna synteza a nadanik to 6 anałowy optic 6... i jak w skrocie to poprawnie wytrymowac??? zeby skrecal w prawo jak drazek wychyle w prawo... ostatnio bylo na odwrot.. ja drazek w prawo a on w lewo... i za diabła nie mogłem tego zmienic... efekt.... duuuzy kret... na szczescie tylko lopaty i wal....

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwo lewe z przodu -kanał 1.

Prawe z przodu kanał 6.

To z tyłu na 2,

Regiel naturalnie na 3.

Serwo ogonowe podpięte do zyra na kanał 4, a pojedynczy przewód (czułość żyra na kanał 5.

W instrukcji do Optica jest wszystko napisane odnośnie regulacji modelu śmigłowca, pobaw się w menu funkcjami SWAH i REV, na kanałach, do których podpięte są serwa, których działanie musisz odwrócić. I nie próbuj latać modelem, dopóki go nie wyregulujesz do porządku, inaczej albo uszczuplisz portfel, i to mocno, albo komuś zrobisz krzywdę ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.. no dobra to tak podlaczam... patrzac od przodu modelu... i trzeba duzo poprzestawiac... bardziej natomiast martwi mnie zachowanie serwa nr 1 z lewej strony patrzac od przodu. poki heli stabilnie stoi to jest ok ale gdy zaczyna sie ruszac zaczyna dzialac cyfrowe serwo na ogonie a wraz z nim wlasnie serwo nr 1.... jedno zwariowalo.. chyba sie spalilo... wsadzilem drugie i zaczyna wariowac:( troszke nie kumam tego.. przed kretem nie bylo czegos takiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poruszasz modelem, to serwo na ogonie się rusza, gdyż jest podpięte do żyroskopu, który ma za zadanie podczas lotu korygować odchyłki ogona i wysyła odpowiedni sygnał, aby ogon "stał" w jednym kierunku. A z tym na głowicy, które drga, to nie wiem o co biega...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden problem rozwiązany to pojawił sie następny.. jeszcze chwila i mnie coś trafi.. dziś był pierwszy oblot po złożeniu heli. (w poprzednim poscie chodziło o zakłocenia.. problem został rozwiązany.) natomiast teraz jak startuje modelem to za diabła nie chce stać w miejscu. o tyle o ile głowica est wytrymowana wmiare poprawnie i lekkie korekcje były w trakcie startu to nie moge dojsc do ładu z żyroskopem... wariuje jak porąbane... jak ogon "rybkuje" to niweluje to zwiekszajac czulosc zyra... jak juz jest si.. to nagle model zaczyna sie obracac wokoł własnej osi... i nie moge tego zmienic... w czym moze tkwić problem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden problem rozwiązany to pojawił sie następny.. jeszcze chwila i mnie coś trafi.. dziś był pierwszy oblot po złożeniu heli. (w poprzednim poscie chodziło o zakłocenia.. problem został rozwiązany.) natomiast teraz jak startuje modelem to za diabła nie chce stać w miejscu. o tyle o ile głowica est wytrymowana wmiare poprawnie i lekkie korekcje były w trakcie startu to nie moge dojsc do ładu z żyroskopem... wariuje jak porąbane... jak ogon "rybkuje" to niweluje to zwiekszajac czulosc zyra... jak juz jest si.. to nagle model zaczyna sie obracac wokoł własnej osi... i nie moge tego zmienic... w czym moze tkwić problem???

 

Niestety ale tym sposobem nie dojdziesz do poprawnego ustawienia helikoptera. Może zacznij od dokładnego obejrzenia filmów :Warsztaty StrefaHobby.pl
Powinny Ci one wiele wyjaśnić.

"Rybkowanie ogona" jest spowodowane zbyt dużą czułością żyra. Jeśli nagle ogon zaczyna sie obracać wokół osi helika, to musisz zmienić revers na żyrku (nie w aparaturze).

Pamiętaj, że aby dobrze wyregulować helikopter, należy to robić dokładnie i krok po kroku. Nie da się tego zrobić w 15 min ani na skróty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.