bzik4 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Zbyszku oczywiście wiem że trzeba rozpędzić i samolot i model dlatego ten link i post jest z -
pdudus1980 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 To może i ja coś dodam ze swojego doświadczenia. Miałem Eindeckera z silnikiem 46, przy starcie pełny gaz krótki rozpęd i ostro w górę. Silnik musiałem przełożyć do innego modelu a do tego włożyłem leciwą 40-tkę. Na pasie startowym pełny gaz rozpęd i w górę. Na wysokości ok 1metra tak samo model przepadł na jedną stronę. Potem kolejny start i to samo. Po krótkiej analizie okazało się że mała moc w porównaniu do poprzedniego silnika i za agresywnie użyłem steru wysokości. Kolejne starty były już poprzedzone dłuższym rozbiegiem i mniejszym kątem na sterze wysokości. Tak więc myślę kolego że zbyt agresywnie potraktowałeś Pipera a nawet miałem wrażenie (pierwszy film) że po oderwaniu od ziemi gdy zorientowałeś się że samolot przepada odruchowo zaciągnąłeś ster wysokości prawie nam max. A druga sprawa to że na trawie dużo łatwiej zapanować nad modelem na ziemi bo trawa ładnie prowadzi. Powodzenia.
Jano Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zmień śmigło na 12x6, nie zaciągaj wysokości , pozwól mu się rozpędzić aż podniesie ogon jeśli sam nie oderwie się od ziemi możesz delikatnie zaciągnąć wysokość.
wicherek899 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Tak jak kolega Radek napisał: wychylenia wydają się bardzo duze, na oko widać, że model praktycznie robi co chce. Na filmiku wygląda na to, że nie panujesz nad modelem, bo nawet kołowanie Ci nie idzie. Dla mnie ewidentny błąd pilota. Samolot potrzebuje więcej miejsca, bo to nie akrobat, który wystartuje z 10 metrów. Do tego wszystkiego miejsce w którym latacie.. totalna porażka.
Rekomendowane odpowiedzi