Skocz do zawartości

co sądzicie o podłączeniu 2 silników do 1 regulatora, załączam schemat.


PrzemekRC

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko z podłączeniem Ok. jedno , ale to napięcie na pakiecie około 12.6v natomiast silniki max to 8.4 v

Nie powinieneś pływać na max, oszczędzi to silniki ( wypalisz szczotki-komutator tzn. przewoltowanie silnika )

Co jeszcze, powinieneś mieć informację o napięciu na pakiecie li-pol, abyś go zbytnio nie rozładował.np.MIERNIK NAPIĘCIA - BUZZER -1S-8S LiPo

 

Oczywiście ja tez pływam na podobnym zestawie, regulatory p. Bodziocha są dobre. Jedynie ja zmieniłem radiator na o wiele większy, lepsze chłodzenie.

Pływam na pakiecie li-pol , w połowie sezonu padł mi silnik 400 6v, ale nie jest to straszny wydatek, byłem na to przygotowany,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za odpowiedź, właśnie miałem też zadać pytanie. Zamiast 400 7,2v dać np. PERMAX 400 6v? lub jak zachowywał by się regulator z silnikami klasy 600 z napięciem od 7,4 do 9,6?

Czy spale regulator? Oczywiście nie będzie tutaj nigdy używana max moc.

 

pozdrawiam PrzemekRC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak dla mnie istnieje ryzyko spalenia regulatora. Jakby nie patrzeć, łączysz równolegle dwa silniki do wspólnego wyjścia regulatora, a to oznacza dla niego połowę mniejszy opór czyli 2 razy większy prąd. O ile reg. ma zapas prądowy o tyle niekoniecznie musi być zbudowany do pracy z połowę mniejszą rezystancją, niż został zaprojektowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.