PrzemekRC Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Witam, Mam pytanie na temat tego podłączenia, czy są jakieś przeciwwskazania? Widziałem już kiedyś podłączenie 2 silników do jednego regulatora i wszystko śmigało. proszę o poradę. pozdrawiam, PrzemekRC
pawel4090 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Wszystko z podłączeniem Ok. jedno , ale to napięcie na pakiecie około 12.6v natomiast silniki max to 8.4 v Nie powinieneś pływać na max, oszczędzi to silniki ( wypalisz szczotki-komutator tzn. przewoltowanie silnika ) Co jeszcze, powinieneś mieć informację o napięciu na pakiecie li-pol, abyś go zbytnio nie rozładował.np.MIERNIK NAPIĘCIA - BUZZER -1S-8S LiPo Oczywiście ja tez pływam na podobnym zestawie, regulatory p. Bodziocha są dobre. Jedynie ja zmieniłem radiator na o wiele większy, lepsze chłodzenie. Pływam na pakiecie li-pol , w połowie sezonu padł mi silnik 400 6v, ale nie jest to straszny wydatek, byłem na to przygotowany,
PrzemekRC Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 dziękuje za odpowiedź, właśnie miałem też zadać pytanie. Zamiast 400 7,2v dać np. PERMAX 400 6v? lub jak zachowywał by się regulator z silnikami klasy 600 z napięciem od 7,4 do 9,6? Czy spale regulator? Oczywiście nie będzie tutaj nigdy używana max moc. pozdrawiam PrzemekRC
idfx Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Jak dla mnie istnieje ryzyko spalenia regulatora. Jakby nie patrzeć, łączysz równolegle dwa silniki do wspólnego wyjścia regulatora, a to oznacza dla niego połowę mniejszy opór czyli 2 razy większy prąd. O ile reg. ma zapas prądowy o tyle niekoniecznie musi być zbudowany do pracy z połowę mniejszą rezystancją, niż został zaprojektowany.
Rekomendowane odpowiedzi