Skocz do zawartości

W co grywasz, w co grałeś


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koszkin. WOW to na razie mocno początkująca Beta. Postawiona, że tak powiem "by było".

 

Na początku faktycznie - masakra.

Ale po dłuższym ograniu powiem, że nie jest źle. Sterowanie jak na tego typu grę - dla mocnych laików szukających rozgrywki - jest rewelacyjne. Co prawda czuję inspirację Ms Flight, ale to się naprawdę sprawdza dla osób nie mających pojęcia o symulacjach lotniczych. Jest proste i intuicyjne.

Pewnie, że dla weterana Warbirds, czy IŁ-a to profanacja. Ale tu nie musisz się uczyć wykonywania ranwersów i ćwiczyć zachowania siły nośnej w przewrocie bojowym. Po prostu pokazujesz, gdzie chcesz lecieć, a samolot sam to robi. I jest to znacznie wygodniejsze niż używanie joya w tej grze.

 

Gra jest owszem - bardzo uboga. Drzewka są "na odwal się". Brakuje podstawowych modeli znanych z tych lat. Ale też jest "w produkcji".

Warthundera nie testowałem jeszcze, ale z tego co się orientuję, ma się on ukazać lada moment - coś koło grudnia. Jest więc na znacznie bardziej zaawansowanym etapie.

Opublikowano

To ja wrzucę pare moich screenów w WarThundera ;)

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

I jeden na porównanie z WOWa.

Dołączona grafika

Różnica jest :P Wadą Thundera jest mała liczba graczy, znacznie mniej niż w WoWie. Czasem bardzo długo trza czekać na bitwę zanim zbiorą się drużyny.

Opublikowano

Ja jednak będę grał w Warthunder. Lepszy silnik gry (79 fps na full detalach) w WOW niecałe 30 (grafika woła o pomstę do nieba). No i to co tygryski lubią najbardziej w Warthunder mamy widok z kabiny :)

 

Także z Wargaming puki co łączy mnie tylko WOT :)

Opublikowano

Jeżeli o mnie chodzi, to wydaje mi się, że Warthunderowi bliżej do następcy Warbirds. niż jako konkurencja WoP-a.

Bardzo dobrze. Będą na rynku dwa tytuły, jeden dla miłośników realizmu, drugi dla "niedzielnych" pilotów.

WoT jak się zastanowić też symulatorem czołgów nie jest. ;)

Opublikowano

Jaka różnica 30 a 80 FPS skoro nasze oczy widzą całkowicie płynnie już od 15fps, z tego wynia, ze różnicy i tak nikt nie zobaczy bo niemoże ;) Ja zostaje przy IL-2 1946;) kocham patrzeć jak inni nie znając podstaw wojny powietrznej sami pakują się pod działka :)

Opublikowano

Jaka różnica 30 a 80 FPS skoro nasze oczy widzą całkowicie płynnie już od 15fps, z tego wynia, ze różnicy i tak nikt nie zobaczy bo niemoże

 

hahaha

obraz przy 15fps faktycznie jest "płynny"

ale uwierz mi Battlefield 3 przy 30fps a 120fps jest kolosalna różnica

Raczej chodzi o migotanie

tak prosty przykład

Lampy rtęciowe w salach lekcyjnych migotają z częstotliwością 50Hz

Lampy montuje się (bynajmniej kiedyś tak było) w trzech rzędach każdy pod inna fazę żeby było przesunięcie fazowe migotania co jest "zdrowsze" dla oczu

Rafal

Opublikowano

Vertigooo

 

A to dziwna sytuacja... profesjonalni pro gamerzy grają przeważnie ma medium ustawieniach albo low aby wyciągnąć jak najwiecej fps :) ale pewnie się mylą B)

 

Pograj sobie w Batka na 15 fps... życzę powodzenia :)

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jaka różnica 30 a 80 FPS skoro nasze oczy widzą całkowicie płynnie już od 15fps, z tego wynia, ze różnicy i tak nikt nie zobaczy bo niemoże

 

Też tak mówiłem jak miałem słaby komputer :lol:

  • Lubię to 2
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Widziałem już kilka tworzących się drużyn, może byśmy powoli zaczęli coś składać ;) Nie wiem od czego zacząć, przydałyby się tagi przed nickami wszystkich zainteresowanych, może kiedyś strona internetowa :P Jest ktoś chętny?

Opublikowano

hahaha

obraz przy 15fps faktycznie jest "płynny"

ale uwierz mi Battlefield 3 przy 30fps a 120fps jest kolosalna różnica

 

Tak ciekawostka :P z pewnego ciekawego portalu na fb.

 

Ile klatek na sekundę musi mieć film, żeby ludzkie oko odbierało go jak ciągłość, a nie jako następujące po sobie obrazki?

 

W gruncie rzeczy niewiele. Już powyżej 16 klatek na sekundę nasze oko rejestruje obraz jako ciągły. Liczbą zupełnie wystarczającą do stworzenia złudzenia ciągłego ruchu są 24 klatki na sekundę, dlatego właśnie w taki sposób wyświetlane są filmy w kinach. Powyżej 70 klatek na ...sekundę nasz mózg nie odbiera już zmian jakościowych.

30 a 120 fps jest różnica spora różnica ale dla sprostowania 30 a 70 fps no chyba, że jesteś nieprzeciętny czego oczywiście Ci życzę ;)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Jasne, że tak :P . Na świecie "chińczyk" funkcjonuje pod nazwa "ludo". Wystarczy, że wpiszesz sobie na Android Markecie (od niedawna Google Play) . Jest mnóstwo wyników :lol: .Pozdrawiam :).

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.