idfx Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Witam ! Zastanawiam się nad zmianą silnika z CF2822 na CF2826. Jako mało doświadczony modelarz, chciałbym się dowiedzieć czy to dobry zamiennik ? Obecnie model dociążony gadżetami lata w moim odczuciu "na granicy ciągu" i łapie tendencje do karkołomnych korkociągów. Poproszę o porady, jeśli nie ten to jaki mógłbym użyć ? Dziękuję i pozdrawiam ! http://www.abc-rc.pl/emax-cf2822 http://www.abc-rc.pl/p/118/2537/silnik-c2826-25-kv1400-160w-silverblue-silniki-bezszczotkowe-silniki-elektryczne.html
GEX999 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Podany prze Ciebie 2826 ma mniej więcej taką samą moc jak 2822. Różnica w ciągu raczej będzie niewielka. Co to za model i jaka jest waga gotowego do lotu?
idfx Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 2826 ma większe obroty/volt a ciąg nieco wyższy, powiedzmy 100 gram więcej w przybliżeniu. Model to Cessna 745 obecnie 743 gramy, ale planuję włożyć pakiet 1800 mAh, wtedy będzie około 800 gram
GEX999 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 100g więcej ciągu to nie zbyt duża różnica, tym bardziej, że trzeba odjąć dodatkową wagę silnika. Poszukaj czegoś o ciągu 1000-1200g.
idfx Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 O dodatkową wagę silnika się nie martwię, bo i tak na sam przód kadłuba na spodzie dokładam około 70 gram ołowiu, żeby prawidłowo wyważyć model. Tolerancję wagową silnika jak widać mam dużą, odejmując odpowiednią masę ołowiu.
GEX999 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 To weź taki: http://abcrc.pl/p/135/2678/silnik-budget-2220-10-kv930-280w-od-200w-do-500w-silniki-elektryczne.html . Nadmiar ciągu powinien spokojnie wystarczyć do zawisu, a nawet wyjścia z niego .
Rekomendowane odpowiedzi