radek872 Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Powiem Ci tak miałem Tigre G51 2 sezony i teraz mam Os maxa 46AX i jezeli chodzi o os maxa to cały sezon przelatałem bez ruszania igły paliwa ani jedej niespodzianki w locie a wydmuchalem na nim juz z 40L contestu 10 a co było z tigrem nie opisuje Oczywiscie ze z kazdym silnikiem mogą byc problemy tylko ilosc tych problemów i prawdopodobienstwo zgasniecia os maxa a tigra jednak Marcin sporo sie rózni. Druga sprawa to zalezy jak kto lata są tacy co latają cały czas na pełnym gazie i dla nich wszystkie silniki swietnie chodza dla mnie np jest bardzo wazna " elastycznosc "silnika a dokładnie reakcja na drązek gazu i tu tiger czy mvvs przy os maxie to kiszka i porównywanie tych silników jest smieszne to tak jak dyletat z wyborem samochodu Fiat czy Honda
sebarc Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Marcin, jak ty spadłeś z krzesła i dywanu to po tym co napisałeś ja spadłem z dachu :lol2: :lol2:. Jakim cudem silnik za około 400 zł (Super Tigre 140) może chodzić tak samo jak silnik za około 1300 zł (O.S Max 160FX), jeżeli mówisz że nie potrafimy regulować to chyba ty nie potrafisz i masz problemy. Nie dość że Super Tiger to made in china, kiepska jakość wykonania, to po przelataniu paru litrach paliwa sie sypie, O.S to lider wsród silników spalinowych 2taktowych, jego wykonanie mówi samo za siebie - IDEAŁ, w prawie wszystkich modelach F3A silniki spalinowe to O.S Max Sądząc po twoim avatarze latasz jakims trenerkiem pewnie cały czas na full gazie bo na to wskazuje.
radek872 Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 ehhhhhhh konczymy bo sie zrobi zadyma Marcin proponuje Ci załozyc watek na rc universie Tiger vs OS max i chciałby widziec odpowiedzi
marcin133 Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Jakoś mi się nie chce wdawać zwami w pyskówki bo raczej totalnie brak ku temu sensu. Ale od początku. Z jakiegoś powodu spadłem z krzesła - Radek i Seba kompletnie nic nie napisaliście odnośnie tego faktu! Tzn. Nie miałem racji? Czy może tak? Nie wiem ale ja pisałem o najczęstszych przyczynach kłopotów a nie porównywałem silniki różnych producentów. Pisałem o tym iż niektóre przyczyny są wspólne dla wszystkich silników. Nie miałem racji? Czy może tak? Proponuje raz jeszcze przeczytać zanim kogokolwiek znowu spróbujecie obrażać!!
radek872 Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Chłopie nikt tu nikogo nie obraza i nie ma zamiaru obrażac to raz a dwa to popisujesz sie wiedza teoretyczną a praktyka gdzie ? Moze jakies konkrety podaj przykłady porównaj silnik powiedz ile na danym przelatałes jakie masz doswiadczenia a nie podawac informacje z kosmosu. ja opisuje ten silnik bo miałem go dwa lata sporo wylatałem i moge cos na ten temat powiedziec i mysle ze taki informacje sa potrzebne okreslona liczba godzin i objawy Ty nam zachwalasz silnik a nie piszesz nic co by swiadczyło o tym ze jest dobry. Co do spadania z krzesła to Jogi napisał Ci wyraznie ze problemem było nitro a nie zła regulacja napisane wyraznie zakładając ze regulacja jest ok a Ty zaraz z krzesła z dywanu nic tylko sie smiac z kogos wstyd :cry:
marcin133 Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Chłopie nikt tu nikogo nie obraza i nie ma zamiaru obrażac to raz a dwa to popisujesz sie wiedza teoretyczną a praktyka gdzie ? Co Ty możesz wiedzieć o mojej praktyce aby tak pewnie Ty z kolegą z podwórka tak na ten temat się wyrażać? To nie jest normalne i w pewnych momentach powiem Ci ewidentnie obraźliwe. Moze jakies konkrety podaj przykłady porównaj silnik powiedz ile na danym przelatałes jakie masz doswiadczenia a nie podawac informacje z kosmosu. Ale co ja mam porównywać? Piszę jedynie iż często przyczyną kłopotów silnika nie jest sam silnik a zdecydowanie częściej niedoświadczenie młodego modelarza. Zauważ iż bardzo rzadko zgłaszają problemy z jakimkolwiek silnikiem doświadczeni, starsi modelarze. Kiedyś i ja dopytywałem się "co się dzieje..." dziś już tego nie robię - nie muszę się już pytać. Potrafię już sam sobie radzić a jakieś kłopoty występują sporadycznie nadal (nieszczelny układ paliwowy, wydechowy, zanieczyszczenie w gaźniku, nieszczelność silnika itp) dodaję także iż większość tych kłopotów to wspólne sprawy dla każdej marki silnika. Co w tej kwestii jest takiego dziwnego? ja opisuje ten silnik bo miałem go dwa lata sporo wylatałem i moge cos na ten temat powiedziec i mysle ze taki informacje sa potrzebne okreslona liczba godzin i objawy Ty nam zachwalasz silnik a nie piszesz nic co by swiadczyło o tym ze jest dobry. Ponad rok temu wstawiałem filmiki z lotów modelem z silnikiem ST G40 Ring później z ST G51Ring. Dodałem wówczas taki dopisek "Film też celowo bez podkładu muzycznego a to dla tych którzy twierdzą że ST to tylko nic nie warte chińskie badziewie :)" nie rozwinęła się wywczas żadna dyskusja na temat silników. Użytkuje nadal te silniki, mam też okazję oglądać innych użytkowników tej marki u nas na lotnisku i absolutnie nie zamierzam zmieniać własnego zdania na ten temat.Twoje jest inne i też nie zmierzam tego zmieniać. Nigdzie nawet takiej chęci nie sugerowałem. Co do spadania z krzesła to Jogi napisał Ci wyraznie ze problemem było nitro a nie zła regulacja napisane wyraznie zakładając ze regulacja jest ok a Ty zaraz z krzesła z dywanu nic tylko sie smiac z kogos wstyd :cry: .....Może by mu tak wina dac :D . Mój tiger chodził na 10% czasami na 15% wg tego co mówisz to nie powinien nawet zapalic ..... Widać wiesz co jest grane. Lecz tylko po to by bić pianę, zlekceważyć kogoś, obrazić potrafisz ewidentnie zmienić zdanie. To jest forum gdzie powinno się liczyć przede wszystkim merytoryczność a nie osobiste pyskówki. Taki sposób działania odebrałbym bardziej jako już prowokację a nie chęć pomocy komukolwiek. Jogi99 mógł rzeczywiście błędnie zdiagnozować problem co wszystko na to wskazuje i lepiej by był tego świadomy a nie brnął dalej tą drogą.
radek872 Opublikowano 30 Listopada 2007 Opublikowano 30 Listopada 2007 Cierkawe jak długo jeszcze bedziesz ciągnąc ten wózek z gnojówką kazdy ma prawo do własnej opini jezeli sie nie zgadzqasz to napisz krótko a nie bawisz sie detektywa 90% twoich postów to cytaty i wywody na rózne tematyu bez pokrycia to tyle wiecej nie zabieram głosu do niczego dobrego to nie prowadzi mimo wszystko pozdrawiam Cie i nie tak nerwowo bo włosy wypadają Firma Supert tiger sama pracuje na własną opinie i w zaleznosci od wymagan danego modelelarza są one rózne moja jest taka jaka jest i jej nie zmienie zauwaz ze modelarze z "wyzszej półki" w takich tematach nawet głosu nie zabieraja zastanów sie dlaczego.
marcin133 Opublikowano 30 Listopada 2007 Opublikowano 30 Listopada 2007 Cieszę się że w końcu Cię zatkało. zauwaz ze modelarze z "wyzszej półki" w takich tematach nawet głosu nie zabieraja zastanów sie dlaczego. Naprawdę zastanowiłbym się na Twoim miejscu podając takie argumenty. To tylko w Twoich oczach modelarz "z wyższej półki" to osoba latająca na drogim sprzęcie. W moim rozumieniu i zapewne wielu innych też - to całkiem inna osoba.
radek872 Opublikowano 30 Listopada 2007 Opublikowano 30 Listopada 2007 No zatkało mnie jak Tigra THE END
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.