Skocz do zawartości

Auto SST Racing - prośba o ocenę.


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc przy ocenie tej zabawki:

http://www.modele.sk...R-czerwony.html

 

Ma to być prezent dla kuzyna, który nie jest modelarzem i nie będzie ale wiem, że czerpie dużo radości z naszych wspólnych wyścigów szosowym TT-01.

Ponieważ wiem, że on chciałbym auto offroad wybrałem ten model. Ustalony budżet to 800zł (razem z aparatura i całą resztą osprzętu) ale mam wrażenie, że porządne modele są dużo dużo droższe. Dlatego zastanawiam się nad tą zabawką.

 

Proszę o opinie czy taki prezent ma jakieś poważne wady które mogłyby zniechęcić mnie do zakupu? Nie znam się na pojazdach RC dlatego każda uwaga będzie cenna. Szczególnie zależy mi na wadach takiego rozwiązania (jeżeli są) tak aby wydać te kilkaset złotych rozsądnie.

 

Dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

specjalistką w temacie zdecydowanie nie jestem... ale widzę, że post się obył bez komentarza (pewnie i tak już po fakcie)

ale...

 

ja dostałam rok temu taką zabawkę:

http://www.modele.sklep.pl/pl/Producent/SST-Racing/SST-Racing-Stuck-XBD-VE-Buggy-110-RTR-zolty.html

 

obstawiam, że środek jest dokładnie taki sam a różni się tylko zewnętrznie...

 

sam model jest stosunkowo ciężki - porównując z innymi modelami, a w zasadzie zabawkami tej skali (są tacy co twierdzą, iż ktoś zrobił ze spalinki tańszego elektryka, może faktycznie)

 

tak czy siak na wstępie zostały wymieniony silnik i regiel na mocniejsze... a kółka na mniejsze... bateria zestawowa okazała się zupełnie nietrafiona - samochód generalnie jeździł wolno i krótko przed zmianą :)

 

aha... i już miał wymieniane przednie wahacze i amortyzatorki :D - zestawowe sobie pękły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...