Marcin Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 ad1. Zerknij na ogon w obu modelach, a dokladnie na ster wysokości ad2. do latania 3D bardziej przydaje się 4takt, który potrafi ''szarpnąć'' w górę dość szybko, podczas gdy 2takt dłuzej się rozkręca. Ja bym do kabriolina pakował 4takt, do artista 2takt. ad3. - podjedź na lotnisko do chłopaków co tam latają - jest kilka benzyn itp -popytaj to Ci powiedzą co i jak. Aha, jeszcze coś Kadłub The Artist i kadłub Kabriolin to właściwie ta sama, lekko przeskalowana konstrukcja, która chyba jednak bardziej pasuje pod The Artist niż do Kabriolina (chodzi mi o SK i SW) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 ...Kadłub The Artist i kadłub Kabriolin to właściwie ta sama, lekko przeskalowana konstrukcja, która chyba jednak bardziej pasuje pod The Artist niż do Kabriolina (chodzi mi o SK i SW) Przeskalowana ? :shock: w którym miejscu bo nie zauważyłem żadnej różnicy No może poza tą, że mają w innych miejscach laminatowe rurki do łącznika skrzydeł i kołków ustalających oraz otwory na przewody i haczyk co wynika z innej geometrii skrzydeł. Tu mogę podsunąć pewien pomysł, który sam kiedyś miałem zrealizować: kupuje się jeden kompletny zestaw oraz skrzydła do drugiej wersji modelu (dostępne są jako część zamienna) i po dodaniu rurek oraz zrobieniu otworów pod kable do serw i haczyk łączący mamy 2 modele - akrobata i funfly'a. Oczywiście po zmianie skrzydeł może być potrzebne przesunięcie SC ale to już nie powinno być problemem. O ile silnik spalinowy to raczej 4-takt, sprawdzi się najlepiej w obu wersjach. Jako alternatywę można rozważyć silnik elektro i pakiet z aku A123. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregimiczi Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Jaki silnik dalibyscie do Kabriolina 4 takt, OS 70 SII? Jak czytam na forum to ASP sa niepewne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Ja latam na OS 70 Surpass II i efekty tego są zadowalające. Krzysiek - czy The Artist nie ma choć trochę wiekszego kadłuba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregimiczi Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Ma wystarczajacy zapas mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 sam oceń http://pl.youtube.com/watch?v=E2NkgYY-2-s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 ...Krzysiek - czy The Artist nie ma choć trochę wiekszego kadłuba? Jak naprawiałem ostatnio kadłub do Kabriolina (całkowicie skasowany przód do kratownicy) to wzorowałem się na kadłubie z Artista i mogę stwierdzić, że są one identyczne. Możliwe, że na zdjęciach w innym oklejeniu sprawiają wrażenie innych ale w rzeczywistości to ten sam kadłub. Zresztą w kadłubie są zrobione otwory do obu wersji, inaczej są wklejone wspomniane rurki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregimiczi Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Jakie zastosowales serwa, bo jak widze na forum to jest to temat na ksiazke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geralt Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Mój ASP 91 ma na liczniku ponad 20h i przedwczoraj pierwszy raz mi zgasł w locie. Widziałem Saito i Yamady, które gasły pracowały byle jak. Ja mam ASP i jestem szczęśliwy :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.