kamil15 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 witam chce zbudowac model i chcialem zapytac o pare rzeczy do budowy malego trenera okolo 110 cm rozpietosc i co byscie doradzili do budowy zeby bylo najlżejsze i najtrwalsze ???? jestem zielony w tych deskach balsowych ,sklejkach ile warstw ,z czego itd prosze o doradzenie jaki mam uzyc material do budowy , jaka grubosc sklejki w jakich miejscach itd prosze pisac pozrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubad Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Po pierwsze to pod jaki silnik ten trener? Elektryczny czy spalinowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil15 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 spalinowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Tego silnika,aparatury,serw itd,itp to jeszcze nie masz i robisz tylko ,,przymiarkę" do ew. budowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Witaj Kamilu. Wydaje mi się, że szybko i w miarę bezboleśnie dowiesz się podstawowych zagadnień z tego: http://www.allegro.pl/item275129837_miniaturowe_lotnictwo_abc_modelarstwa_lotniczego.html Oszczędzisz wzrok, do poczytania nie trzeba prądu i jest pod ręką kiedy trzeba szybko coś sprawdzić. Naprawdę książka też może być przyjacielem :wink: . A już na pewno nie ugryzie :devil:. Gdybyś potrzebował planów Wicherka to zgłoś się na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...