Skocz do zawartości

"[JAKI MATERIAŁ DO BUDOWY SAMOLOTU]"


kamil15

Rekomendowane odpowiedzi

witam chce zbudowac model i chcialem zapytac o pare rzeczy do budowy malego trenera okolo

 

110 cm rozpietosc i co byscie doradzili do budowy zeby bylo najlżejsze i najtrwalsze ????

 

jestem zielony w tych deskach balsowych ,sklejkach ile warstw ,z czego itd

 

prosze o doradzenie jaki mam uzyc material do budowy , jaka grubosc sklejki w jakich miejscach itd

 

prosze pisac pozrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witaj Kamilu.

Wydaje mi się, że szybko i w miarę bezboleśnie dowiesz się podstawowych zagadnień z tego: http://www.allegro.pl/item275129837_miniaturowe_lotnictwo_abc_modelarstwa_lotniczego.html

Oszczędzisz wzrok, do poczytania nie trzeba prądu i jest pod ręką kiedy trzeba szybko coś sprawdzić. Naprawdę książka też może być przyjacielem :wink: . A już na pewno nie ugryzie :devil:. Gdybyś potrzebował planów Wicherka to zgłoś się na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAM WRAZENIE JAKBYM SAM ZE SOBĄ PISAŁ NO OPRUCZ 2 OSÓB

 

nie wiem czy wiesz, ale połowa userów tego forum to ludzie dorośli, pracujący, którzy najcześciej weekendy spędzaja na odpoczynku w gronie rodziny, lub jada po prostu polatać ;)

wiec nie sposob zeby wszyscy Ci odpisywali.

 

pod ten silnik to mógłbyś wicherka zrobic, tylko trudno mi powiedziec którego, chyba 10, jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie