ublizzard Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Czy to normalne że w trybie Normal po odpięciu kabli zasilających silniczek bezszczotkowy (zostawiłem tylko czarny kabel) zmieniając Throtle nie zmienia się kąt łopat? A jak przełączę nadajnik w tryb 3D to mogę regulować kąt? Mój Heli nie chce się wznosić i szukam przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Jak masz ustawione krzywe skoku w normalu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ublizzard Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 No i tu się zaczynają schody :/ Helika mam od kilku dni, jeszcze nim nie latałem nawet i jest to mój pierwszy model RC, więc jestem całkowicie zielony. A żeby było mi trudniej kupiłem helika używanego, który nie wiem czy wszystko ma ustawione. Gdy włączę obroty na max nie odrywa się od ziemi (poza tym wszystkie stery działają (nie wiem czy są dobrze ustawione, ale serwa chodzą). Jak do tej pory nie ustawiałem nic w nim. W mojej aparaturze chyba nie ma możliwości ustawiania krzywych. Jest to Robbe XH-6, a tak wygląda: Mam do tego jakąś instrukcję po angielsku w pdf, ale jest chyba nie kompletna, bo nie ma w niej żadnych zdjęć, ani rysunków, co osobie nie będącej w temacie ogromnie utrudnia zrozumienie jej. Na którymś odcinku warsztatów na: http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ANl6ZyOQGTg&list=UUKeGGS1Z2z_c44xDKpdyHrg#t=342s zobaczyłem jak ustawiają łopaty, no i tam było widać, że jak (przy odłączonym silniku) poruszyć lewym wolantem przód<-->tył to powinna cała tarcza poruszać się góra/dół. U mnie tak jak wyżej pisałem (może trochę nieprecyzyjnie) cała tarcza porusza się tylko wtedy, gdy przełączę aparaturę na 3D. Czy to jest normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...