PiotrKR Posted December 4, 2007 Posted December 4, 2007 Witam. Jako, że depronowy trenerek http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t=2383 z powodu „zmęczenia materiału” przeszedł na emeryturę, zrobiłem jego odpowiednik w balsie. Podstawowe wymiary zostały zachowane zgodnie z oryginałem. Na razie wykorzystałem także posiadane skrzydło – dorobiłem tylko lotki. Niestety wzrosła waga, przytył aż o 180 gr obecnie waży ok. 780 i mam nadzieję że mimo to poleci. A tak powstawał Pozostało jeszcze uporządkowanie wyposażenia i po oblocie ( mam nadzieje udanym ) końcowa kosmetyka. Zastanawiam się także jak ewentualnie odchudzić i wzmocnić skrzydło, zrobione ze styropianu (z serwem waży aż 180 gr), narazie okleiłem je taśmą i pomaluję, a z czasem zrobię balsowe.
michcio88 Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 Ile ciagu daje ten silnik zamontowany przez Ciebie ??
PiotrKR Posted December 7, 2007 Author Posted December 7, 2007 Nie robiłem pomiarów, a jest to ten silnik http://nastik.pl/ray-c353014-p-1571.html
PiotrKR Posted December 23, 2007 Author Posted December 23, 2007 I... trenerek poleciał http://video.google.pl/videoplay?docid=4024810485001410735&hl=pl ps. po małym liftingu http://video.google.pl/videoplay?docid=-4357866004955705924&hl=pl
tomekRC Posted December 24, 2007 Posted December 24, 2007 model bardzo fajny może udostępnisz plany ? wesołych świat
mrcedes clk Posted March 30, 2008 Posted March 30, 2008 Fajny model myślę że będzie dobrze i jeszce długo latał.
baxter12 Posted March 30, 2008 Posted March 30, 2008 Tez mam cos do pokzania Problem ze nie masz nic do pokazania.. Nawet zdjecia w avatarze.. baxter nastepny dodany do ignorowanych, ehh, zycie jest ciezkie...
Leda_g Posted March 30, 2008 Posted March 30, 2008 Muszę przyznać że żwawy ten trenerek, nie jest trochę za szybki? Po za tym fajnie lata Jak sobie radził z dość twardymi lądowaniami, podwozie ucierpiało?
PiotrKR Posted March 30, 2008 Author Posted March 30, 2008 Trenerek faktycznie jest dość żwawy, latał na 3S i śmigle 8x6 oraz 9x6, silnik RAY 35030-14. Próbowałem go także na 2S z tym samym silnikiem i śmigłem 10x6 - 11x5,5 i wtedy był dość wolny, ale nie najlepiej radził sobie z dość silnym wiatrem. Co do podwozia to drut z elektrody spawalniczej i spisuje się wyśmienicie. PS. obecnie jest w stanie nielatającym zaliczył dwa dość ostre krety, jedyne zniszczenia to pęknięte na pół skrzydło - robi się już powoli nowe.
PiotrKR Posted March 30, 2008 Author Posted March 30, 2008 Niekonwencjonalny wskaźnik "skąd i dokąd wieje" :twisted:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.