misiek1493 Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Witam, posisadam aparaturkę hitec eclipse 7, 35 mhz, problem tkwi w tym że jak podłącze silnik pod pakiet przy włączonej aparaturze to ciągle pika, sprawdzałem serwa działają normalnie tylko silnik ciągle pika, jestem "zielony" w obchodzeniu sie z tą apką więc prosiłbym o pomoc Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ali1983 Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 programowałeś regulator? gaz przy włączeniu masz na min. czy na max.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo_433 Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 daj gaz na MAX -włącz nadajnik -włącz pakiet do regulatora i regulator musi być w odbiorniku wpięty na kanał gazu -poczekaj aż sie regulator wybeczy i w nadajniku daj maz na MINIMUM - poczekaj aż sie wybeczy - rozłcz pakiet od regulatora i wyłącz nadajnik ,potem włącz nadajnik -gaz na minimum -potem pakiet do regulatora jak sie wybeczy daj gaz na maxa i silnik będzie krecił na maxa ,obroty silnika możesz zmienić poprzez przekładanie kabli miedzy silnikie a regulatorem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Columb Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 To raczej nie jest wina aparatury tylko zaprogramowania regulatora lub awarii silnika. Zacznij jak radzili Ci koledzy poprzednio od zaprogramowani regulatora a jeżeli masz inny regulator i silnik do podmiany to ew. też spróbuj. Mam to radio i miałem identycznie, przyczyną akurat był drążek gazu na maxa przy włączaniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiek1493 Posted February 4, 2013 Author Share Posted February 4, 2013 Wielkie dzieki Pablo juz wszystko gra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo_433 Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 powodzenia w lataniu -pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...