TOMEK.CEKALA Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Witam,mam problem z regulatorem pulso DL22A. Po uruchomieniu silnika,silnik obraca się i wydaje dźwięk jakby padły łożyska w silniku(chrobocze) po przesunięciu drążka gazu na max silnik wchodzi na maksymalne obroty i po chwili obroty spadają do około 70%. Początkowo myślałem że to wina łożysk w silniku i je wymieniłem ale praca silnika nie poprawiła się,zmieniłem na inny ESC 20A i silniczek śmiga aż miło nic nie chrobocze no i nie traci na mocy ale strach na nim latać bo silnik ciągnie 20 A i wolał bym używać tego pulso . Co może być przyczyną takiego zachowania się silnika z tym regulatorem?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Spróbuj przeprogramować regulator: zmień timing lub jeśli jest "PWM mode". Może to pomóc, a jeśli nie, to po prostu jeden z elementów musisz zmienić (silnik albo regulator). Edit: zaprogramuj też zakres ruchu drążka gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Utrata mocy była z mojej winy(nie czekałem aż regulator się do końca zaloguje)ale chrobotania brzmi to tak jak bym garść śrub wrzucił do silnika nie udało mi się zlikwidować,zmiany tymingu jak i silników nic nie dają wychodzi na to że trzeba zmienić regulator,jeszcze pokombinuje z tymi tymingami .A na jakim tymingu najlepiej powinien pracować silnik turnigy c 2830-1100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Nikt nic nie podpowie,dodam jeszcze że na zwykłym jakimś Chińskim regulatorze (nawet nie znam nazwy)i śmigle 10/4,7 silnik ma 900g ciągu a na tym nieszczęsnym pulso tylko 700.Nie posiadam karty do tego rygla może ona by coś pomogła?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Ten temat bez dokładnych pomiarów to wróżenie. Timing fabrycznie jest ustawiony na auto. Jeśli ktoś go przestawił mogą być takie efekty. Jeśli masz na składzie inrunnera podłącz go i sprawdź co się będzie działo. Dodatkowo silnik powinien się bardziej grzać i mieć mniej mocy. Można to tak po omacku diagnozować. Nie jest również wykluczone, że przez zimne luty któreś uzwojenie słabiej "ciągnie" ale tutaj to tylko oscyloskop albo zdjęcie koszulki i oględziny okiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi