pietka Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Przedstawiam Panom genialnego wynalazcę, który w nieszablonowy sposób wykorzystał serwa modelarskie, do niecodziennej czynności. http://www.youtube.com/watch?v=pii4G8FkCA4 Polecam, zwłaszcza tym, którzy nie traktują wszystkiego zbyt poważnie, jak ten Pan. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_S Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Takie marnotrawienie pysznego białego wnętrza Wolę to: http://www.youtube.com/user/Oreo?feature=watch Ale tak czy inaczej podawanie kremu muszą jeszcze dopracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Noooo, tysz fajne ale nie ma wykorzystanych serw a tylko siłowniki pneumatyczne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_S Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Tak czy inaczej jest to akcja marketingowa przygotowana przez producenta i jak widać jesteśmy jedną z grup docelowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Modelarze jako grupa docelowa z punktu widzenia przydatności ciasteczka oreo do celów modelarskich ???: Produkt: ciasteczko - prawdopodobieństwo przydatności w aktywności modelarskiej- niskie Produkt: serwo - prawdopodobieństwo przydatności w aktywności modelarskiej- wysokie Wniosek prosty: jeśli już to przede wszystkim modelarz zwróci uwagę na drugi produkt Stawiam dychę że jeśli już akcja marketingowa to na pewno nie jesteśmy grupą docelową. Głównie dlatego, że modelarz jest bardzo nieliczną częścią populacji. I jako tak mała grupa nie stanowi o znaczącym przyroście sprzedaży produktu z grupy fast moving consumer goods nawet gdyby każdy modelarz kupował dla siebie i całej całej rodziny te ciasteczka. Wzrost sprzedaży przy zdobyciu takiej grupy byłby zapewne mniejszy niż błąd statystyczny. Nie finansuje się marketingu takich grup konsumentów. A swoją drogą- oreo bez kremiku? tfu!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_S Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Nie twierdzę, że to jest ściśle do modelarzy skierowana reklama, ale do politechnicznej części społeczeństwa Jak w tej reklamie zamiast automatyki były by pieluchy to tutaj by nie trafiła. No jeszcze zostają koty. Jak są koty to reklama trafia wszędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi