Marcinmb Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Witam Mam problem z tym silnikiem: http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=22_55&products_id=180 MIanowicie gdy podłacze zasilanie to zamiast zapikac jest cisza,a gdy dam gaz to silnik obraca w obie strony na zmiane po 1/5 obrotu trzęsie calym modelem i po chwili sie wyłancza..niewiem co jest grane...nic nie daje danie full gazu albo wylaczenie i wlaczenie no i nie pika...czy ktos móglby mi powiedziec co to jest?/moze ktos spotkał sie z czyms takim??bardzo prosze o odp... EDIT:poprawa błedu ort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Wyglada na to ze nie masz jednej fazy. Sprawdz czy polaczenie regulator- silnik jest w porzadku, czy przypadkiem kable sie jakies nie przerwaly. Jaki regiel masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=23&products_id=115 no i dałem nowa bat 11,1 V a zawsze było 9,6 V...teraz kupilem se Li-Po...tylko nie wiem czy to ma wplyw i nie dawno zaliczylem kreta :oops: ale silnik jest do naprawy??a dlaczego regiel nie pika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Jeżeli reszta sprzętu jest ok, to na początek szukaj zimnych lutów między tymi kolorowymi przewodami, a uzwojeniem silnika (rozetnij termokurczki i polutuj sam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n6210 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Regulator do pikania używa 2 przewodów więc jak nie pika pewnie jeden z nich nie łączy - byc może w samym silniku. Przy kreszu to jak najbardziej możliwe - drut lubi pęknąć. Sprawdź czy masz przejścia miedzy wszystkimi kablami wychodzącymi z silnika (powinno pokazywać praktycznie zwarcie). Możliwe też, że masz zwarcie do statora też da się omomierzem (zwarciomierzem) sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 na pewno gdzies jest oberwany kabelek, albo jest zwarcie, po kraksie rzeczywiście takie rzeczy lubią sie zdażac. jak napisali poprzednicy, rozetnij termokurcz, zrób rozeznanie, napraw szkody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 dziekuje wszystkim za pomoc...juz wszystko naprawione..(wstyd sie przyznac :oops: ) zrobil sie tak zwany"zimny lut" na laczeniu golda z silnikiem.... jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukaszeq Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Następnym razem używaj kalamfoni lutowniczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 albo dobrej do lutowania kabli pasty lutowniczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 to włąsnie kalafonia zalepila mi w srodku golda i niby sie trzymal ale trzymal sie na kalafoni i resztkach cyny...no ale nie przewodzil pradu...teraz jeszcze musze odciac oske i szukam wagi zeby spr ciag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.