Sebastos Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Dzieki za rade ! Zauważyłem jeszcze jedno , ze jak chodził w miarę ok jak tak sobie leżał na stole , to jak go dałem do pionu to zaczął się tak jakby dławic (ale nie zgasł) i zaczął pluć z wydechu.PS jaka dokładnie świecę polecacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Np świeca OS MAX AC3 lub nowe oznaczenie no.6. Może być też innej firmy, ważne żeby była to ciepła świeca. Po wymianie świecy spróbuj jak będzie pracował, może się okazać, że niedomagania znikną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastos Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Spoko , to kupię tą gorącą , najwyżej będe miał jedna zapasową Paliwo tez zmienić na 10% nitra ? Tego mam jeszcze około litra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 polecałbym 10% nitro ,moje wszystkie os maxy chodzą na 10% i dają się ładnie wyregulować, swiece mam rónież cieplejszą niż stansard (kupiłem No. 6) i silnik nie do poznania. Wolne i wysokie obroty idealnie ... Mówie tutaj głównie o os max 95AX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Spoko , to kupię tą gorącą , najwyżej będe miał jedna zapasową Paliwo tez zmienić na 10% nitra ? Tego mam jeszcze około litra. Kup litr 5% i zmieszaj obydwa. Wyjdzie taniej i nic się nie zmarnuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastos Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Ok To w przyszłym tygodniu kupię paliwko 10% i świecę no.6..Oczywiście wrzucę filmik z pracy OS-ka , pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastos Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witam Trochę czasu minęło , ale dopiero niedawno znalazłem czas aby zając się modelem ;)Kupiłem paliiwo 5% i zmieszałem z tym 15% jak polecił DARO oraz kupiłem świece o glow plug no. 6 gorącą.Wrzucam filmik z pracy silnika na szybko nakręconego.Silnik nie gaśnie , ale nie wiem czy dobrze chodzi.Moze Wy ocenicie.Widać , ze mam rękę mokrą z paliwa po pokręceniu iglica w pewnym momencie . PS zapomniałem pościągać rzeczy ze stołu i aż furgaly http://www.youtube.com/watch?v=s6lwkLWlw3M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Wydaje się być dobrze, trzyma wolne obroty i ładnie się wkręca. W powietrze!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastos Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Tylko te plucie z tłumika chyba nie bardzo , ale to jak pokręciłem iglica się pojawiło.....Musze na wolnym powietrzu go sprawdzić , bo w pokoju to po chwili kopcówa była taka , ze szok Ale wydaje mi się , ze to jest taka drobnostka do dogrania , bo pali od strzała praktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Przestań ,nie kieruj się pluciem z wydechu... każdy silnik żarowy (2takt) pluje meeega olejem i nie dopalonym paliwem - to normalne, po każdym locie model jest tak uwalony, że szok to normalka, a silnik z tego co widać chodzi ładnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastos Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 To teraz już czekam tylko żeby go przetestować na wolnym, powietrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi