Skocz do zawartości

OS MAX 46LA - regulacja po odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki za rade ! :) Zauważyłem jeszcze jedno , ze jak chodził w miarę ok jak tak sobie leżał na stole , to jak go dałem do pionu to zaczął się tak jakby dławic (ale nie zgasł) i zaczął pluć z wydechu.PS jaka dokładnie świecę polecacie ?

Opublikowano

Np świeca OS MAX AC3 lub nowe oznaczenie no.6. Może być też innej firmy, ważne żeby była to ciepła świeca. Po wymianie świecy spróbuj jak będzie pracował, może się okazać, że niedomagania znikną.

Opublikowano

Spoko , to kupię tą gorącą , najwyżej będe miał jedna zapasową :) Paliwo tez zmienić na 10% nitra ? Tego mam jeszcze około litra.

Opublikowano

polecałbym 10% nitro ,moje wszystkie os maxy chodzą na 10% i dają się ładnie wyregulować, swiece mam rónież cieplejszą niż stansard (kupiłem No. 6) i silnik nie do poznania. Wolne i wysokie obroty idealnie ... Mówie tutaj głównie o os max 95AX

Opublikowano

Spoko , to kupię tą gorącą , najwyżej będe miał jedna zapasową :) Paliwo tez zmienić na 10% nitra ? Tego mam jeszcze około litra.

Kup litr 5% i zmieszaj obydwa. Wyjdzie taniej i nic się nie zmarnuje. :)

Opublikowano

Ok :) To w przyszłym tygodniu kupię paliwko 10% i świecę no.6..Oczywiście wrzucę filmik z pracy OS-ka , pozdrawiam ;)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam :)

 

Trochę czasu minęło , ale dopiero niedawno znalazłem czas aby zając się modelem ;)Kupiłem paliiwo 5% i zmieszałem z tym 15% jak polecił DARO oraz kupiłem świece o glow plug no. 6 gorącą.Wrzucam filmik z pracy silnika na szybko nakręconego.Silnik nie gaśnie , ale nie wiem czy dobrze chodzi.Moze Wy ocenicie.Widać , ze mam rękę mokrą z paliwa po pokręceniu iglica w pewnym momencie .

PS zapomniałem pościągać rzeczy ze stołu i aż furgaly :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=s6lwkLWlw3M

Opublikowano

Tylko te plucie z tłumika chyba nie bardzo , ale to jak pokręciłem iglica się pojawiło.....Musze na wolnym powietrzu go sprawdzić , bo w pokoju to po chwili kopcówa była taka , ze szok :D Ale wydaje mi się , ze to jest taka drobnostka do dogrania , bo pali od strzała praktycznie :)

Opublikowano

Przestań ,nie kieruj się pluciem z wydechu... każdy silnik żarowy (2takt) pluje meeega olejem i nie dopalonym paliwem - to normalne, po każdym locie model jest tak uwalony, że szok to normalka, a silnik z tego co widać chodzi ładnie .

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.