Skocz do zawartości

Easy Fly ST330 ST Models


radone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem tu nowicjuszem wiec jeżeli gdzieś było już to poruszane chociaż się nie doszukałem, to proszę o przekierowanie.

 

Mam pytanie jaka jest wasza opinia i czy znany jest wam model elektroszybowca Easy Fly ST330 chińskiej firmy ST Models. W komplecie jest wszytko co potrzeba do lotu. Oczywiście jest to model dla początkujących, jest z elaporu i ma w sumie atrakcyjną ceną (~830 PLN) w stosunku do wyposażenia jak mi się zdaje w porównaniu do np. Easy Glider Electric + niezbędne części.

 

Dane Easy Fly ST330:

 

Długość 1210mm

Rozpiętość 1960

Powierzchnia 38.4 dm2

Obciążenie płata 25g/dm

Waga 960g

 

Nadajnik 35 Mhz 4CH

Odbiornik

Kwarce Tx & Rx

4 Serwa

Składane śmigło

Silnik bezszczotkowy

Regulator silnika

1800mAh Li-Po

Ładowarka

 

Radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witam, nie wiem jaki jest ten model ale moim zdaniem nie opłaca się go kupić ponieważ, lepiej kupić jakąś aparaturę hiteca czy graupnera i kupić jakiegoś szybowca (lub zrobić, planów jest mnóstwo).Bo raczej ta aparatura co jest oryginalnie w tym modelu na pewno jest jakości nijakiej,a tak jak bd miał aparaturę kupioną osobno to zawsze będzie można wsadzić do innego modelu.(To jest tylko moje zdanie,ale sądzę że inni mają podobną opinie) :P

EDIT:przypomniało mi się czy to jest ten model ?? -> http://www.euromodels.com.au/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to ten model z linku.

 

No pewnie tak, ale Easy Glider wychodzi mi za około 1140,- ze szczotką w takim wyposażeniu: Easy Glider electric ARF, HITEC ZEBRA 4 Fm PRO ,XTRA Air 25 A, Serwo HS-55x2, Serwo HS-81x2, 2170 mAh 7,4V 2s FlightPower EVO 25, Ładowarka HiTec CS-S32, Przedłużacz do serwa płaski 0,25mm 50 cm, Przewód Y 0,25 mm silikon.

 

No ale zobaczymy jak przyjdzie ST :-)

 

Pozdrawiam,

Radek