amos.yk Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 v Hi ..... piszę z góry, że w tłumaczeniu całej translocator ... Po pół debugowania roku w końcu znalazłem lekarstwo na ustawienie gaźnika Walbro Silnik Saito FG 30 B instrukcje z fabryki są opisane bardzo dziwne Ponadto, myślałem o montażu silnika do góry nogami, gdy bogaci paliwo spowodowałaby świecę zapłonową, przechylając Obecnie posiada idle przy 1800 - 2000 rpm i max rpm jest 8500 rpm w śmigło 18x6 Mejzlík Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlmtb Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 A jaki miałeś problem? Mój czasami przerywa podczas lotu i przechyleniu modelu na lewy bok. Po wzbogaceniu mieszanki jest lepiej ale wtedy silnik nie uzyskuje maksymalnych obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amos.yk Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 1.Ustawienia fabryczne gaźnika nie było zadowalające.zestaw igieł 4,30 min przy niskim dyszy i 2,30 min na dyszą jeszcze bogate.i to jest logiczne, że więcej WYS dysza paliwa ....... mniejsza prędkość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi