Jump to content

silnik SAITO FG 30 B nowy typ


amos.yk
 Share

Recommended Posts

v

Hi ..... piszę z góry, że w tłumaczeniu całej translocator ...

Po pół debugowania roku w końcu znalazłem lekarstwo na ustawienie gaźnika Walbro Silnik Saito FG 30 B

instrukcje z fabryki są opisane bardzo dziwne

Ponadto, myślałem o montażu silnika do góry nogami, gdy bogaci paliwo spowodowałaby świecę zapłonową, przechylając

Obecnie posiada idle przy 1800 - 2000 rpm i max rpm jest 8500 rpm w śmigło 18x6 Mejzlík

Link to comment
Share on other sites

A jaki miałeś problem? Mój czasami przerywa podczas lotu i przechyleniu modelu na lewy bok. Po wzbogaceniu mieszanki jest lepiej ale wtedy silnik nie uzyskuje maksymalnych obrotów.

Link to comment
Share on other sites

1.Ustawienia fabryczne gaźnika nie było zadowalające.zestaw igieł 4,30 min przy niskim dyszy i 2,30 min na dyszą

jeszcze bogate.i to jest logiczne, że więcej WYS dysza paliwa ....... mniejsza prędkość

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.