amos.yk Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 v Hi ..... piszę z góry, że w tłumaczeniu całej translocator ... Po pół debugowania roku w końcu znalazłem lekarstwo na ustawienie gaźnika Walbro Silnik Saito FG 30 B instrukcje z fabryki są opisane bardzo dziwne Ponadto, myślałem o montażu silnika do góry nogami, gdy bogaci paliwo spowodowałaby świecę zapłonową, przechylając Obecnie posiada idle przy 1800 - 2000 rpm i max rpm jest 8500 rpm w śmigło 18x6 Mejzlík Link to comment Share on other sites More sharing options...
dlmtb Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 A jaki miałeś problem? Mój czasami przerywa podczas lotu i przechyleniu modelu na lewy bok. Po wzbogaceniu mieszanki jest lepiej ale wtedy silnik nie uzyskuje maksymalnych obrotów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amos.yk Posted June 26, 2013 Author Share Posted June 26, 2013 1.Ustawienia fabryczne gaźnika nie było zadowalające.zestaw igieł 4,30 min przy niskim dyszy i 2,30 min na dyszą jeszcze bogate.i to jest logiczne, że więcej WYS dysza paliwa ....... mniejsza prędkość Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts