Kruszmen Opublikowano 28 Stycznia 2008 Opublikowano 28 Stycznia 2008 140FZ może latem przy dużej temperaturze wymiękać i bez 30% nito nie polatasz 3D. 160 FX jest mniej elastyczna ale ma większą moc i lepiej pracuje na śmigle o mniejszym skoku. Pozdro:)
alchemique Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Opublikowano 23 Lutego 2008 Silniczek po miesiacu wedrowki doszedl juz do mnie Jak na razie prezentuje sie ciekawie, zobaczym jak sie bedzie sprawdzal na lotnisku. Waga samego silnika to 720g, tlumik wazy 46,3 czyli ok 770g calosc. Ma ktos juz jakies dowiadczenia z docieraniem tego silnika? Z tego co przeczytalem to wystarczy wykonac 10 lotow na lekko przelanym motorku i to wszystko... Mam zamiar zastosowac smiglo 15x8 albo 16x6 i paliwko 20/20.
motyl Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Dziwaczne teraz te tłumiki dają Z moich doświadczeń nie zakładał bym go wcale. Zakup giętki przedłużacz tłumika i tylko to zastosuj nic pozatym. Takie sztywne zamocowanie tłumika może doprowadzić do wyrwania gwintu z głowicy do YS lubi potrebać mocno .
marcin133 Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Z moich doświadczeń nie zakładał bym go wcale. Zakup giętki przedłużacz tłumika i tylko to zastosuj nic pozatym. Takie sztywne zamocowanie tłumika może doprowadzić do wyrwania gwintu z głowicy do YS lubi potrebać mocno . Co? Sugerujesz aby zaraz na starcie przerabiać silnik za tyle kasy :devil: :crazy:
motyl Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 nie przerabiac tylko wywalić tłumik i zastosowac sam przedłużacz W moim przypadku dwa tłumiki urwały się w locie, ale naszczęście rurka była słabsza niż gwint w karterze. Tu ze zdjęć wygląda że to połączenie jest solidne
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.