szpieg Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam problem wyglada następująco Po dopaleniu silnik dostaje lewych obrotów mimo ze odpalam go w prawo muszę wtedy zmniejszyć gaz do minimum i wtedy dopiero zaczyna chodzić w dobra stronę. Mogę wtedy dać pełny gaz i zmniejszyć prawie do zera i chodzi dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszluk Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam Kolego a z czego odpalasz ten silnik z "palca" czy rozrusznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Zawsze z palca odpalam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszluk Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Z palca nieraz tak bywa że potrafi kręcić w drugą stronę (ja zawsze pale z rozrusznika i nie mam problemu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Zobaczę co jeszcze powiedzą znawcy profesjonaliści spalinówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skraf Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Też miałem taką przypadłość i rozrusznik wszystko załatwił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszluk Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Może zalewasz silnik przy rozruchu? Ale nie mam pojecia czemu najpierw pracuje w lewo a potem samoistnie przechodzi na prawe obroty. Moze ktoś bardziej obeznany pomoże Tobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Tez sie zastanawiam nad tym czy go nie zalewam . Wieczorem koło 22 wszyscy zasiadają do forum moze cos jeszcze sie dowiemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Zalewasz- mam spore doświadczenie z silnikami ASP, miałem ich chyba koło 10ciu. Niestety, zawsze odbijają jeśli są przelane. Koledzy dobrze radzą, użyj rozrusznika i będzie po kłopocie. Ale i przy użyciu rozrusznika potrafią tak odbić, że aż się kołpak i śmigło odkręcają. Tak czy siak, trzeba te silniki precyzyjnie wyregulować na dyszy niskich obrotów. Za dużo oleum i bedzie się małemu odbijało. PJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Mam silniczek ASP .46. Odpalam go palcami za kołpak, obracam w prawo, odbija i od razu pracuje prawidłowo Coś w tym stylu tylko że tu miałem MDS'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejox Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Ja mam podobny problem z silnikiem Super Tigre i w momencie, gdy odpali w złą stronę trzeba przytkać palcem wlot powietrza do gaźnika i po sekundzie puścić. Mi zazwyczaj ten sposób się sprawdzał i nie potrzeba rozrusznika z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi