szpieg Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam problem wyglada następująco Po dopaleniu silnik dostaje lewych obrotów mimo ze odpalam go w prawo muszę wtedy zmniejszyć gaz do minimum i wtedy dopiero zaczyna chodzić w dobra stronę. Mogę wtedy dać pełny gaz i zmniejszyć prawie do zera i chodzi dobrze
lukaszluk Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam Kolego a z czego odpalasz ten silnik z "palca" czy rozrusznika?
lukaszluk Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Z palca nieraz tak bywa że potrafi kręcić w drugą stronę (ja zawsze pale z rozrusznika i nie mam problemu)
szpieg Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Opublikowano 14 Lipca 2013 Zobaczę co jeszcze powiedzą znawcy profesjonaliści spalinówek
skraf Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Też miałem taką przypadłość i rozrusznik wszystko załatwił.
lukaszluk Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Może zalewasz silnik przy rozruchu? Ale nie mam pojecia czemu najpierw pracuje w lewo a potem samoistnie przechodzi na prawe obroty. Moze ktoś bardziej obeznany pomoże Tobie
szpieg Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Opublikowano 14 Lipca 2013 Tez sie zastanawiam nad tym czy go nie zalewam . Wieczorem koło 22 wszyscy zasiadają do forum moze cos jeszcze sie dowiemy
pietka Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Zalewasz- mam spore doświadczenie z silnikami ASP, miałem ich chyba koło 10ciu. Niestety, zawsze odbijają jeśli są przelane. Koledzy dobrze radzą, użyj rozrusznika i będzie po kłopocie. Ale i przy użyciu rozrusznika potrafią tak odbić, że aż się kołpak i śmigło odkręcają. Tak czy siak, trzeba te silniki precyzyjnie wyregulować na dyszy niskich obrotów. Za dużo oleum i bedzie się małemu odbijało. PJ
bzik4 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Mam silniczek ASP .46. Odpalam go palcami za kołpak, obracam w prawo, odbija i od razu pracuje prawidłowo Coś w tym stylu tylko że tu miałem MDS'a
maciejox Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Ja mam podobny problem z silnikiem Super Tigre i w momencie, gdy odpali w złą stronę trzeba przytkać palcem wlot powietrza do gaźnika i po sekundzie puścić. Mi zazwyczaj ten sposób się sprawdzał i nie potrzeba rozrusznika z
Rekomendowane odpowiedzi