TomaszMajor Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Pozdrawiam wszystkich uczestnikow forum, Od jakiegos czasu tu zagladam a teraz sie zapisuje poniewaz nie znalazlem odpowiedzi na dreczace mnie chwilowo tematy. Od zawsze modelarstwo mnie interesowalo ale nie mialem wtedy warunkow zeby wiele w tej dziedzinie zdzialac. Teraz prowadzam syna (na zdjeciu widac fragment jego glowy w kokpicie dwuplatowca) na modelarnie do klubu Smigielko na warszawskich Bielanach i okazja sie pojawila. Zajmuja mnie najbardziej szybowce RC, ale chce tez sprobowac modeli silnikowych i zrealizowac marzenia z lat mlodzienczych. Na razie jestem nastawiony na prace technikami klasycznymi. W moim dorobku sa plastiki, modele kartonowe, i szybowce typu Jaskolka. Jesli chodzi o RC to kombinowalem wylacznie z modelem plywajacym. Pozdrawiam Tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomisław Piotr Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Witamy kolejnego miłośnika szyboli. Tu jest dużo takich, jak Ty. A tak z ciekawości, syna dowozisz na modelarnię z Torunia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszMajor Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Milo zostac tak blyskawicznie przywitanym. Torun to miasto rodzinne, z bardzo sympatycznym lotniskiem. Chwilowo mieszkam w Warszawie na Bielanach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Witam nowego zapalonego modelarza. Marzenia są motorem naszego życia. A tak z ciekawości, syna dowozisz na modelarnię z Torunia? Sądze że syn do warszawy dolatuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...