Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

• 1 rok później...
Opublikowano

Ja włożyłem do szybowca Serwa Redox S90. Po pierwszych próbach jestem zadowolony. Są dość głośne, ale ładnie reagują, choć zobaczymy jak będzie za jakiś czas. Ja jestem początkujący i nie mam może porównania ale jak za cenę. 13zl jest ok

Opublikowano

To jakaś chińszczyzna z naklejką redoxa.

Zaraz ktoś napisze, co to faktycznie jest za serwo.

PS

Lipole mają fatalnej jakości.

E tam, lipole akurat mają najtańsze na rynku jeśli chodzi o Polskie sklepy, co do jakości .... na pewno są ciężkie i to tak z 25% od innych lipoli tych samych parametrów, w dodatku pakiety o mniejszych pojemnościach (np. 500 mAh) mają tak grube przewody jakich nigdy nawet nie widziałem nawet przy pakietach 4s o dużej wydajności prądowej - tutaj po prostu jakiś debil tak wymyślił, no inaczej tego nazwać nie można ... no i tutaj ta waga. Ale sprawdzały się dobrze, nie puchły itp. więc ujdą mimo tych wad.

Co do serw - nie ryzykowałbym, wziąłbym sprawdzone HXT 900 lub SG 90, 5 zł więcej ale na pewno się sprawdzą, przy takich serwach jak te to zazwyczaj jest loteria ...

Opublikowano

Mam S90 Redoxa- dokręcenie dźwigni śrubką spowodowało wyrwanie malutkiej nadlewki z plastikowej ośki serwa, w drugim to samo i w trzecim też. Zastosowanie śrubek od HXT900 rozwiązało problem zupełnie. Centrowanie, powiedzmy w normie ale nie są jakoś super precyzyjne. Ostatnio rozwaliłem model a podejrzenie padło właśnie na serwo Redoxa.

Opublikowano

Dzis redoxy przeżyły kilka dość twardych upadków i jak na razie nic im nie dolega ale to jest pewnie tak, że kilka sztuk chodzi dobrze a reszta nie bardzo...no i pewnie do czasu. Na szczęście pracują w modelu do nauki a nie w t-crafcie, którego buduję i w nim raczej na pewno wstawie hiteca lub cos na podobnym co najmniej poziomie.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...