tomekst16 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Dziś zauważyłem na allegro nowe serwa 9g z redoxa. Ku mojemu zdziwienia mają zaskakująco silny moment bo przy 4.8v ponad 2.5kg! Miał ktoś styczność z tymi serwami? Nie zużywają się szybko tryby (nic nie pisze o jakiś wzmocnionych zębatkach a 2.5kg na zwykłe trybiki trochę dużo mi się wydaje) http://allegro.pl/show_item.php?item=3437367113 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon_X Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Ja włożyłem do szybowca Serwa Redox S90. Po pierwszych próbach jestem zadowolony. Są dość głośne, ale ładnie reagują, choć zobaczymy jak będzie za jakiś czas. Ja jestem początkujący i nie mam może porównania ale jak za cenę. 13zl jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 To jakaś chińszczyzna z naklejką redoxa. Zaraz ktoś napisze, co to faktycznie jest za serwo. PS Lipole mają fatalnej jakości. E tam, lipole akurat mają najtańsze na rynku jeśli chodzi o Polskie sklepy, co do jakości .... na pewno są ciężkie i to tak z 25% od innych lipoli tych samych parametrów, w dodatku pakiety o mniejszych pojemnościach (np. 500 mAh) mają tak grube przewody jakich nigdy nawet nie widziałem nawet przy pakietach 4s o dużej wydajności prądowej - tutaj po prostu jakiś debil tak wymyślił, no inaczej tego nazwać nie można ... no i tutaj ta waga. Ale sprawdzały się dobrze, nie puchły itp. więc ujdą mimo tych wad. Co do serw - nie ryzykowałbym, wziąłbym sprawdzone HXT 900 lub SG 90, 5 zł więcej ale na pewno się sprawdzą, przy takich serwach jak te to zazwyczaj jest loteria ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...