tomekst16 Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Dziś zauważyłem na allegro nowe serwa 9g z redoxa. Ku mojemu zdziwienia mają zaskakująco silny moment bo przy 4.8v ponad 2.5kg! Miał ktoś styczność z tymi serwami? Nie zużywają się szybko tryby (nic nie pisze o jakiś wzmocnionych zębatkach a 2.5kg na zwykłe trybiki trochę dużo mi się wydaje) http://allegro.pl/show_item.php?item=3437367113 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragon_X Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 Ja włożyłem do szybowca Serwa Redox S90. Po pierwszych próbach jestem zadowolony. Są dość głośne, ale ładnie reagują, choć zobaczymy jak będzie za jakiś czas. Ja jestem początkujący i nie mam może porównania ale jak za cenę. 13zl jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y/F-22 Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 To jakaś chińszczyzna z naklejką redoxa. Zaraz ktoś napisze, co to faktycznie jest za serwo. PS Lipole mają fatalnej jakości. E tam, lipole akurat mają najtańsze na rynku jeśli chodzi o Polskie sklepy, co do jakości .... na pewno są ciężkie i to tak z 25% od innych lipoli tych samych parametrów, w dodatku pakiety o mniejszych pojemnościach (np. 500 mAh) mają tak grube przewody jakich nigdy nawet nie widziałem nawet przy pakietach 4s o dużej wydajności prądowej - tutaj po prostu jakiś debil tak wymyślił, no inaczej tego nazwać nie można ... no i tutaj ta waga. Ale sprawdzały się dobrze, nie puchły itp. więc ujdą mimo tych wad. Co do serw - nie ryzykowałbym, wziąłbym sprawdzone HXT 900 lub SG 90, 5 zł więcej ale na pewno się sprawdzą, przy takich serwach jak te to zazwyczaj jest loteria ... Link to comment Share on other sites More sharing options...