Skocz do zawartości

Dziwny regulator RIPMAX 30A


adamisku

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż sprawa dotyczy się "dziwnego" regulatora RIPMAX 30A

 

http://www.ripmax.com/item.asp?itemid=P-XTRA-30

 

Niedawno jeden z naszych grupowiczów (mieczotronix) był tak miły i

naprawił mi to cudo, a że przelezalo jakis czas w kartonie to nie

pamietam dokladnie jak tego uzwyac i z czym.

Dlatego stawiam pare pytan na ktore nie znam odpowiedzi

1. Czy tego regulatora moge uzyc do 2s LiPo????

2. Po co jest ta zworka w tym regulatorze, bo ja takowej nie mam a

regulator dziala (tylko jedna mozliwosc zapiecia tej zworki) -

zalozona lub sciagnieta hmmmmmm????

3. Gdyby sie okazalo ze tylko na NiMH czy ktos nie chce kupic :)???

Z gory dzieki za odpowiedz no a ze dzis dopiero 09.01.2008 WSZYSTKIM

SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Link przedwczoraj działał, Adam mi go podsyłał, ale w międzyczasie zdjęto stronę, która tam była.

Adam - znalazłem przed chwilą wątek o programowaniu tych regulatorów Ripmaxa (programuje się drążkiem nadajnika), ale nadal nie wiem do czego ten jumper miałby służyć.

 

ps. chodzi o 30Amperowy (rzekomo) regulator ripmaxa do szczotkowców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rzeczywiscie tamten link nie dziala. No coz naszukalem sie drugiego podobnego i jest!!!

 

http://www.moormodels.co.uk/acatalog/RIPMAX_SPEED_CONTROLLERS.html

 

A gdyby znow zniknela to skopiuje info

" Speed controller

Ref: P-XTRA-30

The stunning Ripmax Xtra range of microprocessor aircraft speed controllers meets the demands of todays electric flight requirements.

 

Units available range from 5~50 Amp current capability and most feature BEC (Battery Eliminator Circuit) with the 22 Amp version and above having optional brake.

 

With audible automatic setup, fully proportional control, Safe Start system and low voltage cut off, these represent the ultimate in user friendly, reliable speed controllers.

 

Specifications

Use Aircraft

Function Forward/Break

Break Static

Frequency 1.5KHz

Current 30A

On-Resistance 0.00275 ohms

B.E.C. 5V/1.5A

Input Voltage 5-10 Cells

Low Battery Cut Off. Yes

Dimmensions 27x17x7mm

Weight with Wires 21g

Temp Cut-off Yes

Battery Cable 1.68mm2

Motor Cable 1.68mm2

Rx Cable 3Pin/150mm

0.15mm2

Audible Setup Yes"

 

Jest tam jeszcze zdjecia na ktorym widac te nieszczesna zworke o ktora pytam:)

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam jeszcze zdjecia na ktorym widac te nieszczesna zworke o ktora pytam:)

Zworka może być właśnie do ustawiania obsługi 2/3 lipol (do regulacji napięcia cut off) tak jak tutaj (pierwszy schemat i opis): http://modelhobby.republika.pl/regulator/reglerpic.htm

Ale absolutnie nie musi, nie znam tych regulatorów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zworka bedzie do hamulca -

Ale czy ty to wiesz na pewno? Czy tylko podejrzewasz w oparciu o ten zwrot "having optinal brake"? Ten zwrot nic nie przesądza, bo w tym reglu kupę opcji ustawiasz drążkiem, w jednej z jego wersji m. in. hamulec właśnie (piszą o tym w linku, który zapodałem).

 

Ok. Adam ma 2-gi regiel i może na razie z niego korzystać. zaproponowałem mu, żeby napisał tutaj, bo na PFMRC jest duży ruch i może ktoś akurat się trafi, kto taki regiel miał w rękach. Lepiej nie bawić się w zgadywanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.