robraf Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 witam czy można zastosować silnik mvvs 3,5ccm do łodki a raczej slizgu poprostu zamiast śmigla dać śróbę czy ten pomysl jest dobry czy nie? jak nie to czy mozna by bylo wymienić tylko pokrywę cylindra z chlodzeniem wodnym np od mvvs 3,5ccm marine ???? gdzie i za ile takie coś można kupić i jak wygląda taki montaz i przerobka ktorędy przepływa woda itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czhomik Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 według mnie nie można ponieważ silnik nie będzie miał chłodzenia .... tu masz jak to wygląda http://morrishobbies.com/images/45%20marine.jpg po prostu masz wylot wody z jednej strony a wlot z drugiej i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 ale mówie własnie zeby kupić samą głowicę ( czy jak to się nazywa to na górze z tymi kroćcami ) i wmontować to do mojego mvvsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 niepamietam gdzie ale czytalem ze takie przerobki raczej nie sa dobre bo silnik marine jest przystosowany do wyzszych obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 aha czyli nici z tego a gdzie i po ile można tanio kupić taki silnik? niekoniecznie 3,5ccm ale nie większe no dobra ale ma ktoś może plany modelu łodzi ( dużej) na silnik spalinowy 7,5ccm lub 3,5ccm ale bardziej 7,5 na wiezyczce? takie coś jak tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 sorki że jeden post pod drugim ale już nie musiacie szukać robie łódke hydromite o dł okolo 90cm na silnik 7,5ccm asp zrobie ją troche ciężkawą i położe nisko środek cieżkośći żeby się nie wywracała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian77774 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Silniki maja smiglo po to aby ciognely model i byly chlodzone jezele zastosujesz jakies smiglo a potem wal to owszem powinno to dzialac ale n ie daje 100% gwarancji. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 witam czy można zastosować silnik mvvs 3,5ccm do łodki a raczej slizgu poprostu zamiast śmigla dać śróbę czy ten pomysl jest dobry czy nie?jak nie to czy mozna by bylo wymienić tylko pokrywę cylindra z chlodzeniem wodnym np od mvvs 3,5ccm marine ???? gdzie i za ile takie coś można kupić i jak wygląda taki montaz i przerobka ktorędy przepływa woda itp Można, widziałem taką przeróbkę .... u modlarzy z Chocimskiej (Warszawa). Postaram się wstawić jakieś fotki tego silniczka. MVVS 3,5 . Tylko w tym przypadku cała głowica była dorabiana, dosc prymtywnie, ale dorabiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian77774 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Musisz najpirw sastosowac śmigło a potem do tego doczepic śrubę to owszem będzie działało bo bez śmigla to ten ślizg będzie miał ża duże wibracje. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reptyl Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Witam, praktycznie każdy silnik lotniczy mozna dostosowac do napedu ślizgu (dot. śruby pracujacej w wodzie). Konieczne jest dorobienie chłodzenia wodnego - najłatwiej to zrobić wykonując ciasno osadzoną na ożebrowaniu tłoka spiralę z rurki mosieznej fi około 5 (zewnatrz) - tak około 4 do 6 zwojów. Wbrew pozorom ani znalezienie odpowiedniego materiału, ani zrobienie dobrego chłodzenia nie jest takie proste. Druga sprawa to wytoczenie koła zamachowego (np. z mosiadzu), ustalonego na stożku zaciskowym wału silnika. Bez tego silnik nie będzie pracował (w silnikach lotniczych za koło zamachowe "robi" śmigło). Tu też trzeba się przyłożyć (i mieć dostęp do tokarki), bo inaczej koło będzie biło. Potem dochodzi problem przeniesienia napędu - przegub, wał, śruba + chłodzenie. Wbrew pozorom zrobienie dobrej łódki nie jest wcale takie proste. Miłej zabawy, Pozdrawiam, Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian77774 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Ale smiglo sluzy jako kolo zamachwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reptyl Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Ale smiglo sluzy jako kolo zamachwe (dot. śruby pracujacej w wodzie) w silnikach lotniczych za koło zamachowe "robi" śmigło No comment... Pozdrawiam, Reptyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Zapraszam na http://www.fsrv.wroclaw.pl wszystko co chcecie wiedziec o ślizgach spalinowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.