modelmaniak Opublikowano 21 Grudnia 2006 Opublikowano 21 Grudnia 2006 OPINIA! jest ważniejszym kryterium wyboru od ceny! Czyja opinia?
extream Opublikowano 24 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2006 Witam Kilka fotek z dalszych postepow. Rownoczesnie powstaje cessna 150 kolegi:) : Moje nowe zrodlo usmiechu :
motyl Opublikowano 24 Grudnia 2006 Opublikowano 24 Grudnia 2006 uszcelnij narazie wszelkei dzury w silniku szmatą ( i najlepiej psiknij nu troche WD40 do srodka
modelmaniak Opublikowano 24 Grudnia 2006 Opublikowano 24 Grudnia 2006 uszcelnij narazie wszelkei dzury w silniku szmatą ( i najlepiej psiknij nu troche WD40 do srodka Nie wolno stosować WD40 do silników... Jeżeli go nie wypłuczesz przed uruchomieniem to tworzą się strasznie osady i laki. Do konserwacji używaj oleju wazelinowego takiego jak do maszyny do szycia.
motyl Opublikowano 24 Grudnia 2006 Opublikowano 24 Grudnia 2006 od 2 sezonów zalewam WD40 do silnika spora ilość A na początku następnego wylewam, przepłukiuje Spirytusem etylowym wlemam troszke paliwa i poli od palca Al eskoro nei wolni WD 40 to nie wolno
motyl Opublikowano 24 Grudnia 2006 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Nie lepiej after run oil lac? Może i lepeij al eWD40 500ml 12zł
alchemique Opublikowano 24 Grudnia 2006 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Tylko czy przez te 12 zl silnik sie nie zniszczy? After run kosztuje dyche - 60 ml. I tak lejesz tylko kilka kropel wiec na jeden sezon Ci wystarczy. Jak dla mnie to glupia oszczednosc.
motyl Opublikowano 24 Grudnia 2006 Opublikowano 24 Grudnia 2006 2 silniki jakoś się nie zniszczyły WD nie zastyga nie wiem o czym pisał Przemek może podczas spalanie jest szkodliwy
extream Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2007 Kilka fotek aktualnego stanu : Silnik wyregulowany swietnie chodzi :
elektron Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Do przycinania folii uzywales brzeszczotu >?
Lukis Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 No model ładniutki I wcale nie jest brzydko oklejony, co prawda można było to zrobić lepiej ale jest ok.
Way Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 To lata? :shock: Z takim silnikiem to skrzydła niepotrzebne są...
extream Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2007 No rzeczywiscie nie da sie jezdzic.... daje minimum a on jedzie jak jakies subaru... Wlasnie zabieram sie za skrzydla
Boogie Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Mozesz to zniwelowac lub przynajmniej zminimalizowac. Wystarczy pomiedzy kola, a blokade kola na drucie wlozyc sprezynke. Beda troche hamowaly.
extream Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2007 Hey Kilka fotek obecnego stanu mojej cessny :
motyl Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Wcześniej jakoś mi umkneło :/. Ale mam dwie uwagi. Zbiornik powinien być wyżej ustawiony, i wywale te silikonowe podkłądki od CD spod silnika. Są zupełnie zbędne a jak się wyklepią to zmienią wykłon silnika i po zawodach
extream Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2007 Rzeczywiscie nic nie daja Ale na pewno nie zmienia sklonu gdy sie wbija... A co do zbiornika wiem ale nie mam jak tego zrobic ( chyba juz pisalem) Silnik jest dotarty i w takim polozeniu palil bez problemu pod kazdym katem wiec mysle ze bedzie ok....
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.