grzechu84 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Czy ktoś spotkał się juz z takim układem lub jakieś doświadczenie? http://www.youtube.com/watch?v=MdYFEJxFfkY chciałbym zastosować go do OS maxa 4 cc w motoszybowcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Stosowany w modelach samochodów np.Traxxas,Carson.W Carsonie był nawet odpalany z nadajnika,Traxxas EZ-start wymaga zewnętrznego źródła zasilania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Waga niestety na duuuuuuży minus, budujemy w końcu samoloty.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakiglawstogusiana Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Dla tych co i tak muszą sporo obciążyć dziób idealne Ja ostatnio w modelu zastosowałem o klase mniejszy (ale wydajny) silniczek z odpowiednim smigłem. Efekt super tylko ubytek wagi musiałem uzupełnić ołowiem Taki autostart to by było coś ! Poda ktoś więcej info, namiary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu84 Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Waga nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Silnik musi ruszyc w locie. Chcem sie dowiedzieć czy da się przerobić silniczek lotniczy pod autostart wspomnianego np Traxxasa. Odpalanego poprzez wał z tyłu silnika. Znalazłem też gotowy zestaw pod śmigłowce ze specjalną końcówką http://9imod.com/index.php?main_page=product_info&cPath=157_339&products_id=2395&zenid=edslvo4sn0l3iq0o9jao6khu25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Jakiej pojemności silnik chcesz tak uruchamiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu84 Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 OSmax 4cc. Tak jak wyżej pisalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Waga nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Jeśli tak to włóż sobie taki akumulatorek do swojego modelu (było, nie było, przecież dedykowany do urządzeń rozruchowych): i wtedy zobaczymy czy waga ma znaczenie czy też nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakiglawstogusiana Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Bardzo pomocny jest kolega Ładnie to tak za słówka łapać? Chyba każdy wie co miał na myśli ! A może dobrym punktem wyjścia byłaby szarpanka Takie "cuś" już można by przerabiać na bezszczotkowe odpalanie silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu84 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Szarpanka, rozrusznik. Te elementy mają 6 kątne gniazda pasujące do silnków samochodowych, gdzie w lotniczych tego elementu nie ma. Wał wymienić, ale czy będzie pasował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Wojtusiu drogi, czy nie widzisz, że pomysł jest co najmniej bez sensu. Waga rozrusznika z zasilaniem i sterowaniem będzie większa od całego obecnie zastosowanego napędu. W mojej opinii przy tych parametrach będzie zdecydowanie łatwiej, taniej, prościej, bezpieczniej i mniej zawodnie wymienić istniejący napęd na silniczek elektryczny, ale nie mój cyrk i nie moje małpy więc róbta co chceta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi