darkarll Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Test kamerki breloczkowej MOBIUS , było już dość szaro ale kamerka dała rade http://www.youtube.com/watch?v=ihZ7jEu_4-8&feature=c4-overview&list=UUGwnVDELqVSjm1mWqX8TWgA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomnow95 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Jaka cena tej kamerki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Darek, czym ją napędzasz? Masz 3 serwa w ogonie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Serwo kierunku przerobione na pull pull ,był problem z wyważwnie i trzeba było dawać na przód co się da , silnik dualsky na 10S2200 6min latania , a kamerka jest na ebayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Darek, dziękuję. Stosowałeś serwa niskoprofilowe na poziomy jak poleca producent? Z czego to wynika? Miejsce w kadłubie jest takie płytkie - np. miejsca na serwa po obu stronach kadłuba nie przesunięte wobec siebie i stąd konieczność płytkiego montażu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Musiałem się poprzyglądać bo model mam już ponad 2 lata , no i faktycznie serwa są na przeciw siebie , ale wsadziłem standardowe , pod jedno od strony stateczników dałem podkładkę , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Darek. dziękuję. Rozumiem, że taka podkładka specjalnie nie zakłóciła kąta prostego między popychaczem, a osią obrotu steru? Chciałem w modelu zamontować Saito FG 20 lub 21, ale wszyscy na nie narzekają (gaźniki), a z kolei FG 30 z innym gaźnikiem może być za ciężki (FG 20/21 - 690 g, a FG 30 - 1055 g -> same silniki). Wchodzi w grę jeszcze Os Max GT 22, ale to dwusów. Mam DA 50 i DLE 20 więc chciałem mieć coś co będzie mniej pierdzieć w powietrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Darek, czy skłon silnika - bezpośrednio na wrędze silnikowej był prawidłowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Moja funtana jest troche przeważona na tył poniweważ założyłem mniejsze accu niż przewiduje producent , dlatego nie da się tym prosto polatać , silnik mam zamontowany tak jak przewiduje to producent , ale najpierw wypadało by prawidłowo wyważyć model , żeby można było powiedzieć coś więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Darek, dziękuję. Wszystkiego dobrego na Święta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Hmmm,kiedy ja tak polatam swoją Extrą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Darek, czy mógłbyś zmierzyć poziomość swego statecznika poziomego? U mnie lewa połowa jest niżej o 6 mm niż prawy, mierzone od szczytu pionowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi