czester Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Wsumie to masz rację ale mój os swoje ważhttp://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/SILNIKI-ZAROWE/OS-Max-FS-945-72-na-zamowienie.html?pa=2&pp=20&producer=3079y:a jak bym załóżmy dał tą 15-tkę to rużnicy by wielkiej nie było po małych przeróbkach zejdę z wagą z 300 gr.spokojnie ,jest tylko małe ale bo ten os 4t to dźwięk ma super ;)
Pit Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Wsumie to masz rację ale mój os swoje ważhttp://www.modele.sk...0&producer=3079y:a jak bym załóżmy dał tą 15-tkę to rużnicy by wielkiej nie było po małych przeróbkach zejdę z wagą z 300 gr.spokojnie ,jest tylko małe ale bo ten os 4t to dźwięk ma super ;) Jak uważasz. Jednak nie skreślałbym żarowca. Zysk wagowy to powiedzmy ok.400g. No i trzeba się zastanowić czy nie ma potrzeby wzmocnienia kadłuba w przypadku silnika benzynowego z uwagi na znaczne wibracje tych silników. Szczególnie RCGF15 bardzo trzęsie.
czester Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Witaj jednak jak to mówią odeszła mi wena na ten model ,pstanowiłem jednak go się pozbyć zostawiam sobie silnik i osprzęt a serwa idą z modelem za psie pieniądze ,nie będe sie stresował trzeba kupić jakiś markowy model to nie będzie takich stresów a tu cały czas coś . ps. a ten twój zlin to jak widzę spora maszynka co go napędza?
Pit Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 W Zlinie na poczatku miałem ASP FS90 ale szału nie było. Później zamontowałem OSmax FS110 i tutaj już zdecydowanie szał był. Model miał 1,6m i ważył ok.3,2 kg.
Rekomendowane odpowiedzi