Skocz do zawartości

Problem z TOTO-O


wojtesky
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i mam prosbe koledzy, jestem tutaj nowicjuszem i mam pytanie.. niedawno zacząlem budowe tota-0 jako mojego pierwszego RC:)i tu mam problem. moze troche chciałem zrobic to za szybko,i przez moja nieuwage,niedopatrzylem przy sklejaniu kadluba,o idealne katy. W zalaczeniu przesylam zdjecia. i czy to z takim czyms bedzie latac?jest delikatny przechyl w prawa strone jak patrzymy od konca kadluba,a wrega minimalnie ucieka w lewo. Prosze o porade.

post-13672-0-25539100-1385014405.jpg

post-13672-0-94672400-1385014408_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki koledzy,za szybkie wskazowki:)dzis zabieram sie do statecznikow i potem skrzydło. aha jeszcze jedno pytanie co do silnika,bo mam taki z sila ciagu 1100g, i nie wiem czy nie bedzie za mocny?,w sklepie u mnie(rzeszow)powiedzieli ze do takiego malego modelu to za mocny i ze wyrwie mi go z kadluba,aha i dodali ze taki maly model to bedzie mi sie zle latalo,bo bedzie "nerwowy" i napewno zlicze dzwona i odrazu zachecali do kupna gotowego typu beta,gama,z ropz. ok. 2m. i troche zglupialem,ale jednak wole tworzyc cos wlasnego(korzystajac z planow motylastego). najwyzej bedzie kraksa. jeszcze raz dzieki za podpowiedzi.

 

troche koledzy bede moze zadawal proste pytania,ale jestem ze tak powiem ''nowy". Czy do polaczenia sterow wysokosc wystarczy tasma klejaca,sluzaca jako zawias?(no i orczyk). aha i jeszcze jedno czy ta klapke zaslaniajaca ta pierwsza komore gdzie bedzie silnik,i zasilanie,montuje sie na stale?czy tez jakas tasma dookola kadluba?(pierwsze zdjecie)dzieki za podpowiedzi.

post-13672-0-97665700-1385027298.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach