young Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam, pytanie czy do Acromastera Multiplexa do swobodnego niezbyt agresywnego latania który silnik turnigy polecacie : C3536, 1300 czy C3536, 1000 mam oba a nie wiem co zrobić ? Prawie podobne, jakie śmigło pod ten model i silnik założyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Zadzwoń do Łukasza, albo Kazia - mają temat przerobiony Z tego co widziałem, mocy starcza aż nadto http://www.youtube.com/watch?v=jJGjnu0vFjw Koniec filmu... Niestety Kazik zapomniał przy oblocie, że ma EXPO w aparaturze. Teraz zasuwa modelem że aż miło. Ja latałem na takim... mocy aż nad to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) ...... Ja latałem na takim... mocy aż nad to Tylko to przód od Parkmastera... też fajny model! Witam, pytanie czy do Acromastera Multiplexa do swobodnego niezbyt agresywnego latania który silnik turnigy polecacie : C3536, 1300 czy C3536, 1000 mam oba a nie wiem co zrobić ? Prawie podobne, jakie śmigło pod ten model i silnik założyć ? Witam, w kwestii silnika (nie używam Turnigy) założyłbym patrzac na parametry i latając tym modelem - silnik 1000 KV, pakiet 3S i śmigło ok.11x5,5. Mój waży do lotu 1208g, silnik 106 g 1035 KV, 3S, śmigło 11x5,5, serwa 2x12g i 2x22g - bardzo fajnie lata - nie brakuje mocy. Latam na pakietach 2700 i 2200 na pierwszych 6 min schodząc do napięcia 3,85V/cela. Z tytułu grubego profilu skrzydeł - nie lubi wiatru. Ten profil powoduje, że nie jest to model szybki (na GPS Voltron 97km/h) na tym setupie. Dlatego też silnik 1000 KV będzie bardziej wg. mnie odpowiedni. 1000 KV to mniejszy apetyt na prąd, więc może z 1-1,5 min dłużej się polata. Warto też wzmocnić podwozie, stockowe wymaga super delikatnych lądowań i równego terenu. Polecam zmodyfikować mocowanie skrzydeł (lub wkleić je na stałe) - Multiplexowy patent na "wcisk Z" to nieporozumienie. W moim przypadku śruba nylonowa łapie kadłub (przez nakrętkę w niego wklejoną) i wchodzi w obie połówki skrzydeł. Edytowane 16 Grudnia 2013 przez M.Ch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 ....... patrzac na parametry i latając tym modelem - silnik 1000 KV, pakiet 3S i śmigło ok.11x5,5.... skoro kv 1000 JUŻ sprawdzone w locie, to ja też się do tego skłonię, (oba silniki identycznie ważą) śmigło dam 11x5,5. Jak wykonam kilka lotów to dam znać.(na wiosnę ). Co do wzmocnień to faktycznie warto je wykonać, na rcgrups też mieli z tym kłopoty. Fajny i prosty patent do łączenia skrzydeł na zdjeciu. Jak by ktoś jeszcze coś wniósł do doboru napędu to proszę. Pozdrawiam Mariusz "Young" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Tylko to przód od Parkmastera... też fajny model! No faktycznie się wyrwałem... Mea culpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi