Skocz do zawartości

Acromaster - C3536, 1300 czy C3536, 1000


young

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

pytanie czy do Acromastera Multiplexa do swobodnego niezbyt agresywnego latania który silnik turnigy polecacie :

 

C3536, 1300

 

czy

 

C3536, 1000

 

mam oba a nie wiem co zrobić ? Prawie podobne, jakie śmigło pod ten model i silnik założyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do Łukasza, albo Kazia - mają temat przerobiony :D

Z tego co widziałem, mocy starcza aż nadto :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=jJGjnu0vFjw

 

Koniec filmu... Niestety Kazik zapomniał przy oblocie, że ma EXPO w aparaturze. Teraz zasuwa modelem że aż miło.

 

Ja latałem na takim... mocy aż nad to :)

post-9368-0-98441200-1387137452_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......

Ja latałem na takim... mocy aż nad to :)

 

Tylko to przód od Parkmastera... też fajny model!

 

Witam,

 

pytanie czy do Acromastera Multiplexa do swobodnego niezbyt agresywnego latania który silnik turnigy polecacie :

 

C3536, 1300

 

czy

 

C3536, 1000

 

mam oba a nie wiem co zrobić ? Prawie podobne, jakie śmigło pod ten model i silnik założyć ?

 

 

Witam,

w kwestii silnika (nie używam Turnigy) założyłbym patrzac na parametry i latając tym modelem - silnik 1000 KV, pakiet 3S i śmigło ok.11x5,5.

Mój waży do lotu 1208g, silnik 106 g 1035 KV, 3S, śmigło 11x5,5, serwa 2x12g i 2x22g - bardzo fajnie lata - nie brakuje mocy. Latam na pakietach 2700 i 2200 na pierwszych 6 min schodząc do napięcia 3,85V/cela.

Z tytułu grubego profilu skrzydeł - nie lubi wiatru. Ten profil powoduje, że nie jest to model szybki (na GPS Voltron 97km/h) na tym setupie. Dlatego też silnik 1000 KV będzie bardziej wg. mnie odpowiedni. 1000 KV to mniejszy apetyt na prąd, więc może z 1-1,5 min dłużej się polata.

 

Warto też wzmocnić podwozie, stockowe wymaga super delikatnych lądowań i równego terenu.

 

Polecam zmodyfikować mocowanie skrzydeł (lub wkleić je na stałe) - Multiplexowy patent na "wcisk Z" to nieporozumienie. W moim przypadku śruba nylonowa łapie kadłub (przez nakrętkę w niego wklejoną) i wchodzi w obie połówki skrzydeł.

rhm2.jpg

 

rsmf.jpg

 

cy2y.jpg

Edytowane przez M.Ch.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

....... patrzac na parametry i latając tym modelem - silnik 1000 KV, pakiet 3S i śmigło ok.11x5,5....

 

 

skoro kv 1000 JUŻ sprawdzone w locie, to ja też się do tego skłonię, (oba silniki identycznie ważą) śmigło dam 11x5,5. Jak wykonam kilka lotów to dam znać.(na wiosnę :) ).

 

Co do wzmocnień to faktycznie warto je wykonać, na rcgrups też mieli z tym kłopoty.

 

Fajny i prosty patent do łączenia skrzydeł na zdjeciu.

 

Jak by ktoś jeszcze coś wniósł do doboru napędu to proszę.

 

Pozdrawiam Mariusz "Young"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.