eddy-eddison Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 Siemka 8) jestem początkującym modelarzem i buduję szybowiec wolnolatający i zostało mi do wykonania skrzydło a ,że ma miec rozpiętośc 1600 mm postanowiłem wykonac skrzydło dwuczęsciowe ponieważ będzie wykodniejsze w transporcie. Pozostał tylko jeszcze jeden malutki problem ,ponieważ nigdy takiego skrzydła niewykonywałem i niewiem jak to zrobic. Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź eddy-eddison (Adam).
Gość tom_tom Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 Cześć, zadałes pytanie w stylu: "nigdy nie jeździłem samochodem, nie mam pojecia jak się jeździ, a kupuje właśnie vana. A że kupuję jeszcze do niego przyczepę, to juz wogóle nie wiem jak się do tego zabrać. Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedź." Sam widzisz, że oczekujesz od kogoś czegoś ... łagodnie mówiąc skomplikowanego Nawet nie postawiłeś żadnego konkretnego pytania. Tomek
eddy-eddison Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Opublikowano 6 Lutego 2008 może faktycznie źle to ująłem mialo być to pytanie dot. sposobów wykonywania skrzydeł dwuczęsciowych mam nadzieje ,że ktoś mi pomoże pozdrawiam
laminat Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 a jaka jest konstrukcja skrzydła to bardzo wazne
eddy-eddison Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Opublikowano 7 Lutego 2008 jest to konstrukcja półskorupowa coś takiego w MIG-ach było stosowane pozdrawiam i czekam na odpowiedż