eddy-eddison Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Siemka 8) jestem początkującym modelarzem i buduję szybowiec wolnolatający i zostało mi do wykonania skrzydło a ,że ma miec rozpiętośc 1600 mm postanowiłem wykonac skrzydło dwuczęsciowe ponieważ będzie wykodniejsze w transporcie. Pozostał tylko jeszcze jeden malutki problem ,ponieważ nigdy takiego skrzydła niewykonywałem i niewiem jak to zrobic. Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź eddy-eddison (Adam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom_tom Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Cześć, zadałes pytanie w stylu: "nigdy nie jeździłem samochodem, nie mam pojecia jak się jeździ, a kupuje właśnie vana. A że kupuję jeszcze do niego przyczepę, to juz wogóle nie wiem jak się do tego zabrać. Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedź." Sam widzisz, że oczekujesz od kogoś czegoś ... łagodnie mówiąc skomplikowanego Nawet nie postawiłeś żadnego konkretnego pytania. Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddy-eddison Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 może faktycznie źle to ująłem mialo być to pytanie dot. sposobów wykonywania skrzydeł dwuczęsciowych mam nadzieje ,że ktoś mi pomoże pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laminat Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 a jaka jest konstrukcja skrzydła to bardzo wazne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddy-eddison Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 jest to konstrukcja półskorupowa coś takiego w MIG-ach było stosowane pozdrawiam i czekam na odpowiedż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...