Skocz do zawartości

Skrzydło dwuczęściowe


eddy-eddison

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka 8) jestem początkującym modelarzem i buduję szybowiec wolnolatający i zostało mi do wykonania skrzydło a ,że ma miec rozpiętośc 1600 mm postanowiłem wykonac skrzydło dwuczęsciowe ponieważ będzie wykodniejsze w transporcie. Pozostał tylko jeszcze jeden malutki problem ,ponieważ nigdy takiego skrzydła niewykonywałem i niewiem jak to zrobic. Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź eddy-eddison (Adam). :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Cześć,

 

zadałes pytanie w stylu:

 

"nigdy nie jeździłem samochodem, nie mam pojecia jak się jeździ, a kupuje właśnie vana. A że kupuję jeszcze do niego przyczepę, to juz wogóle nie wiem jak się do tego zabrać. Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedź."

 

Sam widzisz, że oczekujesz od kogoś czegoś ... łagodnie mówiąc skomplikowanego :)

 

Nawet nie postawiłeś żadnego konkretnego pytania.

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddy-eddison,

 

Odpowiadam na Twoje pytanie :)

 

Żeby zbudować takie skrzydła, musisz wpierw kupić kilka ton profili z duraluminium i płaskowniki z hartowanej stali. Musisz również zaopatrzyć się w blachę duralową (koniecznie rosyjską, jest najlepsza). Do tego musisz posiadać niezły warsztat z obrabiarkami. Musisz wyciąć żebra, podłużnice i dźwigary. Następnie za pomocą nitów połączyć to ze sobą i pokryć blachą. W środku umieść zbiorniki paliwa. Następnie na samym końcu skrzydła trzeba pomalować lakierem bezbarwnym i - GOTOWE. Masz skrzydła dokładnie takie, jakie miały MiGi :)

 

P.S. Tak na poważnie:

 

1. Wypada się przedstawić na Forum, wstawić swojego awatara (zdjęcie - jak wszyscy)