Skocz do zawartości

trex 450 heading hold


chr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Trex450 PLUS 3GX MR zestaw RTF z aparatura ALIGN T6

 

Do tej pory bawilem sie R50 spalinowym ale opanowalem go na poziomie zawisow i prostych lotow i szczerze mowiac na chwile obecna mi to wystarczy i sprawia duzo frajdy niskie loty koszace itd. jednak wszystko robilem w modzie HH.

Na symulatorze przestawialem przypisanym switchem zyroskop w tryb non heading hold i wtedy byla to czysta przyjemnosc z latania samolotowego poniewaz smiglowiec prowadzil sie pieknie jednym drazkiem pitch/roll , nie odwazylem sie jednak przestawic w taki tryb podczas lotu w prawdziwym R50.

 

Od niedawna posiadam zestaw Trex450 PLUS 3GX MR zestaw RTF z aparatura ALIGN T6

i tutaj moje pytanie do specjalistow.

Zalezy mi zeby do startu zyro bylo w trybie HH tzn. podnosze smiglowiec robie zawis wszystko ok , nastepnie wlaczam tryb idle-up rozpedzam smiglowiec i przelaczam zyro w tryb non-HH i latam sobie "samolotowo" nie martwiac sie o koordynacje tail rotora w zakretach ?

 

Po wstepnym czytaniu instrukcji nadajnika i zyra nie znalazlem mozliwosci takich ustawien a bardzo mi zalezy zeby zawis zrobic z pomoca zyra HH a pozniej latac sobie w kolko juz bez tego trybu i analogicznie na koniec w locie postepowym powrocic switchem do modu HH zrobic zawis i wyladowac

 

Jezeli ktos potrafi pomoc , bede wdzieczny

 

Dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno jest możliwosć przełączania trybu żyroskopu w tej apce tylko...po co?

Nie znam nikogo, kto lata w trybie unlock HH, bo to po prostu nie ma sensu!

Naturalne latanie jest w HH, gdzie elektronika pilnuje ogona helika.

I zapewniam Ciebie, że nie polecisz helikiem w naturze tak gładziudko, jak w symku.

 

Pozdrawiam

 

Jerzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam Twojego radia ale przeważnie jest tak , że gry skala dla gain gyra jeat od 0 do100 to od 0 do 49 jest tryb normal(niehh) gdzie 0 to max wzmocnienie a 49 zerowe a 50-100 to tryb HH gdzie 50 to wzmocnienie zerowe a 100 to max czyli wykres wzmocnień wygląda tak \/. analogiczie przy skali od -100 do +100.

jesli masz zamiar używac trybu normal (nie HH) to konieczne jest wykonanie mechanicznej kompensacji ogona czyli ustawienie mechaniki tak by w zawisie helik stał w miejscu.

dziwi mnie jednak, że chcesz to robić w 450 a nie w r50 gdzie ma to sens (ze względu na masę,rozmiar)

w przeciwiństwie do tego co napisał Jerzy to tylko w trybie normal możesz zrobic ładnie pętle :)

edit:

tryby gyra musisz dać pod przełącznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.