motyl Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2007 Szczepan ten też się grzeje :/ dlatego w dolnej wypustce jutro musze zrobić dziure Co do serwa to sądze że ty akurat 2 serwa są zbyteczne, a powiem ci że jestem zwolennikiem 2 serw na lotkach
instruktor Opublikowano 2 Stycznia 2007 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Ja dostałem skorupę Microna ze skrzydełkiem przygotowanym na dwa serwa .Zgadzam się że jedno wystarczy ale trochę wystaje. Ale czy tak czy tak lot jest niesamowity już na 400-setce a jakie wrażenie na bezszczotce ?
motyl Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2007 a jakie wrażenie na bezszczotce ? brrrrrrrrrzzzzzzęęęęęęęęęęęęęęę Dla mnei fajne szybko zmienia położenie o 100m raz w prawo raz w lewo i cudne loty 1m nad ziemia z tą prekiścią a lądowanie jeszce fajniejsze, szybować nie za bardzo chce tylk laduje z taką prędkością jak mój CAP ma przy nurkowaniu
instruktor Opublikowano 2 Stycznia 2007 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Moj na większym wietrze przy dużym wychyleniu sterów szybuje aż miło
motyl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2007 na większym wietrze mozę i ten poszybuje Ale ja lubei prędkość więc wolałem bezwietrznie go poganiać Niby z wiatrem jeszce szydbciej ale co by nie przesadzać
instruktor Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Odnośnie prędkości lądowania -mój na początku też lądował z predkością F-16 ale po "treningu " nauczył się lądować na mniejszych prędkościach
motyl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2007 Mi akurat nie przeszkadza bo to takei fajniutkie arcydziełko lotnictwa RC fajnie gwiżdże przy nurkowaniu i zaciagnięciu
kojot Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Ten silnik AFAIR wytrzymuje 11A i na pakiecie 3s osiąga je przy śmigle 4,75x4,75 lub podobnie. Ja przy pakiecie 3s używam 4,1x4,1 i na pakiecie 2s chyba 5x5. Może byś Motyl zainwestował w coś co bardziej przypomina śmigło? APC ma tu piękny wybór (z 6 śmigieł z przedziału 4-6 cali). Micron moim zdaniem szybuje jak głupi i w ogóle nie chce lądować. W większości swoich daję ok. 1mm podkładkę pod krawędź spływu. Wtedy lepiej reaguje (nie zadziera) przy pełnym gazie. Ale to nie zawsze jest prawdą, bo mam ze 2 typy skrzydeł i 2 typy stateczników.
motyl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2007 mozesz mi powiedzieć jaki masz kąt zaklinowania płata ??
instruktor Opublikowano 28 Stycznia 2007 Opublikowano 28 Stycznia 2007 No nie wytrzymałem muszę go pokazać, choć fotka pochodzi z komórki. Każdy kto miał go w ręce stwierdził że to "mały pieszczoch" http://img252.imageshack.us/my.php?image=mc4jb5.jpg http://img362.imageshack.us/my.php?image=mczs3.jpg Dostałem go w piatek wieczorem i natychmiast zapadła decyzja : bezszczotka -samoróbka (już jest)
kojot Opublikowano 29 Stycznia 2007 Opublikowano 29 Stycznia 2007 To już nowa wersja? Bo kadłub nie wygląda na zmieniony. Czy nie masz problemu z mocowaniem nowego usterzenia poziomego (z profilem symetrycznym) na kadłubie przewidzianym do usterzenia w postaci płytki? Mnie strasznie męczy, że trzeba to ustawiać praktycznie na oko. W mikronach z szerokim skrzydłem mam dwa serwa, a w skrzydle wąskim centralne serwo, ale estetycznie nie lubię tego rozwiązania, zwłaszcza, że Leszek dał zawias na spodniej części płata. Dwa serwa rulez, ale ze względów estetycznych.
instruktor Opublikowano 29 Stycznia 2007 Opublikowano 29 Stycznia 2007 W poprzednim Micronie kadłub jest formowany z połówek lewa ,prawa.Ten kadłub jest formowany z połówek góra- dół.Poprzednie skrzydełko miałem styropian kryty tkaniną i balsą a to jest laminatowe. O ile wiem ten model jeszcze będzie "ewoluował"(pięknie to powiedziałem).Wklejanie statecznika jest trochę problematyczne ale ja mam Leszka w zasięgu rzutu mokrym beretem .Natarcie statecznika wystarczy ustawić na krawedż wystepu kadłuba i trochę "sekundówki" załatwia sprawe. Najważniejsze jest to że Leszek już pracuje nad nowymi modelami ! Krzysztof odkurzasz czasami "kojota" ?
motyl Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2007 Więc mój mikron ma kadłub dzielony góra dół i skrzydło z laminowanej balsy:) więc wychodzi na to że mam wersje 2 mikrona
kojot Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Aha - czyli ciągle stara, ale dojrzała technologicznie wersja Microna. Faktycznie - piękna robota Leszka. Kojot od 24 miesięcy jest zakurzony. Zbieram się do nowej wersji, w nowej technologii, ale od 1,5 roku nie wiem jak się nazywam, a do pisaniny trzeba mieć świeży umysł.
stan Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 Dopiero co rozmawiałem z panem Leszkiem, i we wtorek już będą w drodze 2 mikrony (cale laminatowe) bliźniaki powstaną już wkrótce. jak narzazie oba będą latały na speed 400, a potem to zobaczymy
motyl Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Opublikowano 15 Lutego 2008 powiedz jak ci na speedach będa latać to i ja do swojego wsadze, bo innruner się rozpadł i jakoś zebrac się niemoge na nowego a 400 leży i czeka
stan Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 jak na razie to tak wyglada sklad, plus schulze alpha 8 co jest dalej w innym modelu http://flickr.com/photos/stanradzikowski/2267821272/
instruktor Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 W miom Pyloniku" tyra " cięzko permax 400 6 V i pakiet 8 x kan 1050. i to w zupełności mi wystarcza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.