qba Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Witam Kto z Was lata na ppg? Jak zaczynaliście? Na jakim sprzęcie stawialiście pierwsze kroki? Sam jestem zielony, latałem tylko jako pasażer trajką. Ale chyba złapałem bakcyla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Latałem na skrzydle MaxX Perche i napędzie Solo ze śmigłem 124 cm, od Igora. Dawno to już było... ale to nie było to. Wolałem swobodne loty. Jednak motor za plecami i 10 litrów paliwa studziło zapędy dość skutecznie. Wylatałem może z 20 godzin i sprzedałem napęd. Widziałem też, jak koledze obcięło palec przy lądowaniu. Poza tym te loty o świcie albo wieczorem, to nie dla mnie było. Lubiłem się pokręcić w ostrej termice, a do tego napęd nie teges. Tym niemniej trzeba tego samemu spróbować. Albo się polubi, albo nie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietuh Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 A co to jest ppg? bo trajką to jezdziłem, ale nie miałem pojęcia, że tym można latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmagda3 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 w skrócie motoparalotnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...