Skocz do zawartości

REDOX 40A problem


Zapi29

Rekomendowane odpowiedzi

lMam problem z regulatorem REDOX 40A. Próbuję wejść w tryb programowania ale niestety mi się to nie udaje. Zacznę od początku. Zakupiłem używany model blizzarda z całym wyposażeniem. Po podpięciu odbiornika i zbindowaniu z silnika dochodził przerywany dźwięk. W tym czasie manipulator w nadajniku miałem ustawiony na min. Nie wiedząc co jest przyczyną tych dźwięków zacząłem ruszać manipulatorem. Prawdopodobnie w tym momencie wszedłem w tryb programowania i pozmieniałem ustawienia. Teraz wiem że powinienem najpierw odjąć zasilanie od regulatora, następnie ustawić rewers w nadajniku i ponownie podpiąć baterię. W każdym bądź razie efekt jest taki, że silnik zaczyna startować przy +135% i przy +150% nie osiąga wysokich obrotów. Jeżeli nadajnik ustawię na zakres -100% do + 100% to silnik się nie kręci. Próba wejścia w tryb programowania nic nie daje. Przy zmianie zakresu na -150% do +150% ponownie próbowałem wejść w tryb programowania. Robiłem to w następujący sposób:

1. Odłączyłem zasilanie od regulatora

2. Ustawiłem manipulator w nadajniku na max

3. Załączyłem napięcie do regulatora

W tym momencie silnik zaczął wydawać dźwięki z jednakową częstotliwością.

Przy ustawieniu manipulatora na min regulator przechodzi w tryb gotowości.

W instrukcji ściągniętej z netu nie ma wzmianki o tego typu dźwiękach.

Teoretycznie robię wszystko zgodnie z instrukcją ale niestety nie udaję mi się wejść w tryb programowania. Być może przyczyna tkwi w tym, że regulator startuje dopiero przy +135% i przy próbie wejścia w tryb programowania nie ma sygnału o maksymalnym wychyleniu manipulatora.

W każdym bądź razie mam pytanie, czy ktoś z forumowiczów posiada kartę do programowania. Być może przy jej pomocy oda się przeprogramować regulator.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

P.S. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy ten regulator nadaję się do modelu motoszybowca, bo z tego co słyszałem to posiada on funkcję hamulca z tym, że nie da się jej ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ustawiasz zakres wychyleń drążka, nie w nadajniku, a regulatorze. Drążek gazu ustaw na maks., podłącz zasilanie regulatora. Po 2 sekundach silnik powinien wydać dwa dźwięki "pip-pip". Powtórzy tak jeszcze 3 razy. W tym czasie ściągasz drążek gazu na minimum. Zostanie odegrana melodyjka. I tak zaprogramuje się wychylenia drążka.

2. Jeśli przeczekasz te 4 sygnały "pip-pip", to wejdziesz w tryb programowania opcji np. hamulca, napięcia. Przywróć ustawienia fabryczne to jest ostatnia pozycja. Daje to dźwięk 1 długi i 4 krótkie - piiiip, pip, pip,pip.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.