ejdzej88 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Witam, takie pytanko Ostatnio nie miałem czasu, by polatać, a jak jest czas to pogoda nie sprzyja :/ Mam model z silnikiem 46 ASP i zastawiam się czy nim nie polatać w weekend. Są jakieś przeciwwskazania ze względu na pracę silnika i paliwo by latać przy powiedzmy -15? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skraf Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ja zauważyłem w takich temperaturach jedynie, że paliwo robi się mętniejsze i palce drętwieją A praca silnika niczym nie odbiegała od normy (OS MAXy, ASP o podobnych pojemnościach), no może z początku trzeba było chwilę dłużej zakręcić rozrusznikiem, ale po rozgrzaniu nie było tego kłopotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ejdzej88 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 No to zobaczymy jak będą warunki do polatania, to polatam, w zasadzie to o silnik się nie boję podejrzewam, że i tak się nagrzeje i nie będzie z nim problemów, jedyne zmartwienie to nie wiem jak paliwo do silników żarowych zachowuje się przy takich temperaturach. Mam nadzieję, że nie będzie z nim takich problemów jak z Dieslem kiepskiej jakości w zimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moriq Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jeżeli masz średnią świecę pomyśl też o włożeniu jakiejś ciepłej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi