Andych Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Zapytaj o serwa E-sky w komputerowym sklepie, ja ostatnio kupiłem tam po 14zł. szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITREK Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 A jaki mam włożyć tam pakiet akumaulatorów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Tutaj masz tanszą apkę http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6429 dodatkowo masz serwa. Niedługo bedę zamawiał tam towar to mogę coś dodać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszK Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Skoro jesteś poczatkujący i wahasz się z zakupem wyposażenia do modelu to przyjdź do modelarni w Zduńskiej Woli. Zajęcia są w każdy poniedziałek i czwartek od 17 do 20. Jeśli jeszcze tam nie byleś to idź. dowiesz się wielu ciekawych rzeczy zobaczysz jak zbudowane są modele innych kolegów, przy odrobinie szczęścia nauczysz się podstaw latania Modelarnia znajduje się przy ulicy ....własnie przy jakiej..Jak mi się przypomni to napisze .Pozdrawiam Mateusz Krawczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 PITREK, na PW wyśle Ci swoje gg, jestem ze Zduńskiej damy rade, coś się poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITREK Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Co do wyważenia modelu to ta kulka ołowiana zawarta w zestwie wystarczy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Masz na myśli tę kulkę wklejaną w ogon? Wg mnie wystarczy - i to z zapasem. Mój brat lata ES w wykonaniu fabrycznym, bez żadnych modyfikacji. Żeby prawidłowo wyważyć model ma wklejoną dodatkową ołowianą blaszkę w dziób, a i tak umieszcza pakiet 2200 mAh 2S w skrajnym przednim położeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITREK Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 To ta kulka już jest wklejona?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITREK Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Gdzie mam umiejscowić regulator w ES(z silnikiem 400 i reglem 20A)????? Czy tak jak tu: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=4790&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=3807c6603faff15b86db0d44a3caf3e1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 To ta kulka już jest wklejona?? A bo ja pamiętam? Model ma ponad 3 lata Świta mi, że kulka została wklejona w przygotowane miejsce w ogonie podczas składania ES... Gdzie mam umiejscowić regulator w ES(z silnikiem 400 i reglem 20A)????? Od strony elektrycznej rozwiązanie z linku jest optymalne - krótkie kable między silnikiem a regulatorem oraz dłuższe od regulatora do pakietu. Tyle, że po sklejeniu kadłuba nie będziesz miał już dostępu do regulatora, a do tego regulator będzie otulony styropianem i może mu się zrobić za ciepło. Proponuję przedłużyć kable między silnikiem i regulatorem, a regulator umieścić w kabince. Będzie OK, tym bardziej, że masz silnik szczotkowy. Uff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITREK Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Dzięki, ale gdzie mozna (i czy wogóle można) dostać takie przedłużki tych kabli?! Proszę o linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITREK Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Wrócę jeszcze do tego wyważenia. Każdy mi mówi, że prz zastosowaniu Li-poli 2200 będe musił jeszcze doważyć przód to po co ładować jeszcze tą kulkę w ogon?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 W EasyStar nie ma kulki w ogonie, przynajmniej ja nie miałem jak rok temu składałem. Kulka jest i to teraz nawet dwie w EG, ale to inny model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 W EasyStar nie ma kulki w ogonie A to ja przepraszam :oops: PITREK, skoro nic nie pcha się w ogon, to sprawa jest jasna: użyjesz jej, jak model będzie za lekki na przód. W instrukcji nic o kulce nie ma? gdzie mozna (i czy wogóle można) dostać takie przedłużki tych kabli Przylutowujesz zwykłe miedziane kabelki w izolacji o podobnej średnicy, jak te przy regulatorze. Miejsce lutowania zabezpieczas koszulką termikurczliwą albo taśmą izolacyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITREK Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Dzięki!!! A ES nie porzebuje żadnych dziurek w kadłubie do schłodzenia elektroniki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dp Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Od roku męcze ES, silnik fabryczny zastąpiłem dzwonkiem TP ze śmigłem 8/6, z tą elektrownią model startje z trawy. Kable od silnika przedłużyłem znacznie, aby regiel był w kabince. Latam na pakiecie 3s 2200mAh, który jest władowany w sam nos, model ma przednie wywarzenie co szczególnie widać przy locie szybowym, ale przy gazie na max. idzie prosto. Otworów chłodzących w kadłubie nie mam i po wylądowaniu zarówno pakiet jak i regiel jest cieplutki. Gdybyś chciał zrobić wentylacje, to otwory wylotowe wyjdą na końcu kabinki, czyli w jednym z najsłabszych miejsc w modelu, bardzo często Easy lubi się złamać w miejscu gdzie kończy się kabinka przy twardym lądowaniu. Robiąc otwory wentylacyjne dobrze byłoby zalaminować kadłub prawie do krawędzi natarcia lub chociaż na wysokości kabinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITREK Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Dzięki za rade, chyba jednak nie będe robił tej wentylacji. Ja narazie nie zamierzam zmieniać silnika to może mi się tak cieplutko w środku nie zrobi (jeżeli to ma jakieś znaczenie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITREK Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Mam jeszcze takie pytanko: Co tą są pakiety odbiorcze, czy ja do odbiornika mając akumaulator też muszę to zakupić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 akumulator odbiorczy czyli jeśli się nie myle to jest akumulator zasilający odbiornik :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITREK Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Dzięki, ale tyle to ja też wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.