Mieciu11 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam Moje pytanie jest takie jak w temacie czyli jak anulować zamówienie na hobbyking jeśli nie było wpłaty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Jeśli chcesz aby zamówienie znikneło Ci z karty napisz email do nich. Najlepiej po angielsku aby Ci zrobili cancel Twoje ostatnie order bo zrobiłeś error Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 W prawym górnym rogu masz taki przycisk "LIVE CHAT" Piszesz do konsultanta po angielsku i mówisz, że chcesz anulować swoje zamówienie Ot, cała filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Coś mi świta, że można samemu 'anulować' zamówienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Mi też zdaje się że można samemu anulować zamówienie, jeśli nie było jeszcze wpłaty. Nie powiem dokładnie jak, bo strona HK się nie ładuje (czyżby jakiś kłopot?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mieciu11 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 wielki dzięki Napisałem do nich żeby mi anulowali. A po jakim czasie będzie to widoczne na statusie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mieciu11 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 I nic mi to nie dało, na statusie dalej pisze unpaid. A co by się stało jakby się tego nie anulowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi