Mieciu11 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam Moje pytanie jest takie jak w temacie czyli jak anulować zamówienie na hobbyking jeśli nie było wpłaty?
PK999 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Jeśli chcesz aby zamówienie znikneło Ci z karty napisz email do nich. Najlepiej po angielsku aby Ci zrobili cancel Twoje ostatnie order bo zrobiłeś error
macowca Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 W prawym górnym rogu masz taki przycisk "LIVE CHAT" Piszesz do konsultanta po angielsku i mówisz, że chcesz anulować swoje zamówienie Ot, cała filozofia
noker Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Coś mi świta, że można samemu 'anulować' zamówienie
ppompka Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Mi też zdaje się że można samemu anulować zamówienie, jeśli nie było jeszcze wpłaty. Nie powiem dokładnie jak, bo strona HK się nie ładuje (czyżby jakiś kłopot?).
Mieciu11 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 wielki dzięki Napisałem do nich żeby mi anulowali. A po jakim czasie będzie to widoczne na statusie?
Mieciu11 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 I nic mi to nie dało, na statusie dalej pisze unpaid. A co by się stało jakby się tego nie anulowało?
Rekomendowane odpowiedzi