Skocz do zawartości

Jak wzmocnić Easy Stara?


PITREK

Rekomendowane odpowiedzi

W jaki sposób mogę wzmocnić Easy Stara. Jestem początkujący więć mogę mieć parę nieprzyjemnych dla modelu lądowań( i nie tylko :P ),a nie chciałbym go rozwalić :( .

Chciałbym również się dowiedzieć jakie są jego słabe strony i jak można je wykluczyć!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Oklej dziób i kadłub od dołu taśmą zbrojoną, możesz też boki kadłuba do krawędzi spływu skrzydeł.

Najsłabszym miejscem jest rejon kabiny szczególne przy natarciu skrzydła.

Co jeszcze możan poprawić to może zmienić zamykanie kabiny(często odpada przy twardym lądowaniu.

Poza trochę słabym silnikiem to nie widzę specjalnie słabych punków modelu.

 

EDIT

Tutaj masz więcej o modyfikacjach ES http://www.mpx-easystar.de/index.php?id=9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kadłub lubi się złamać właśnie na wysokości krawędzi natarcia i krawędzi spływu, czyli w mejscu gdzie zaczyna się "belka ogonowa". Sam zaliczyłem pionowego kreta przy pełnym gazie i kadłub rozleciał się na trzy części, ale klej polimerowy czyni cuda, następnego dnia model latał jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że z dziobu zostały puzzle, ale wszystko trzymało się mniej więcej kupy ponieważ do owiewki miałem dziobek posmarowany warstwą kleju Distal. Najlepiej przed złożeniem połówek kadłuba władować między nie rurkę węglową. Skrzydła są bardzo wytrzymałe, wystarczyłoby zalaminować krawędź natarcia aby sie nie wgniatała przy lądowaniu w badylach. Oklejenie dziobu taśmą będzie zapobiegać wycieraniu się i marszczeniu materiału z jakiego zrobiony jest Easy, ale przy krecie będzie ci łatwiej pozbierać puzzle bo będą przyklejone do taśmy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.