Marzocchi Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Witam wszystkich modelarzy i miłosników majsterkowania:) Ostatnio bardzo zaciekawiły mnie modele samolotów R/C więc postanowiłem troche o tym poczytać i zbudowac pierwszy model. W masie różnych artykułów i stron poświęconych tej tematyce znalazłem to własnie forum. Przeglądają je postanowiłem dołączyć do szerokiej grupy miłośników modelarstwa. A teraz coś o sobie: Jestem uczniem technikum elektronicznego w moim mieście, iteresuje się elektroniką informatyką mechatroniką i mechaniką w czasie wolnym uprawiam spotr. W lecie wieczorami bieganie, lubie też dalekie trasy rowerowe na kolarce i moja pasja to wyczynowa jazda na rowerze street dirt i lekki trial. Pozdrawiam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 interesują cię samoloty ale twoją pasją są wyczynowe jazdy na rowerze!? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi-000 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 oj daj spokój chłopakowi. jak to sie mówi żonę ma się jedną, a kochanek wiele... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 jak to sie mówi żonę ma się jedną, a kochanek wiele... dobre dobre!! :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baczek Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 onę ma się jedną, a kochanek wiele... w tym musze ci przyznać racje witam marzocchi ps mieszkamy niedaleko hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...