Marzocchi Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Witam wszystkich modelarzy i miłosników majsterkowania:) Ostatnio bardzo zaciekawiły mnie modele samolotów R/C więc postanowiłem troche o tym poczytać i zbudowac pierwszy model. W masie różnych artykułów i stron poświęconych tej tematyce znalazłem to własnie forum. Przeglądają je postanowiłem dołączyć do szerokiej grupy miłośników modelarstwa. A teraz coś o sobie: Jestem uczniem technikum elektronicznego w moim mieście, iteresuje się elektroniką informatyką mechatroniką i mechaniką w czasie wolnym uprawiam spotr. W lecie wieczorami bieganie, lubie też dalekie trasy rowerowe na kolarce i moja pasja to wyczynowa jazda na rowerze street dirt i lekki trial. Pozdrawiam wszystkich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 interesują cię samoloty ale twoją pasją są wyczynowe jazdy na rowerze!? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi-000 Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 oj daj spokój chłopakowi. jak to sie mówi żonę ma się jedną, a kochanek wiele... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 jak to sie mówi żonę ma się jedną, a kochanek wiele... dobre dobre!! :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
baczek Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 onę ma się jedną, a kochanek wiele... w tym musze ci przyznać racje witam marzocchi ps mieszkamy niedaleko hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marzocchi Posted March 2, 2008 Author Share Posted March 2, 2008 nom tarnobrzeg to niedaleko a co do tych kochanek to... interesuje się jeszcze wieloma rzeczami i to niektórymi nawet bardziej niż modelarstwo ;P poprostu chce spróbować tego:) Link to comment Share on other sites More sharing options...