Gawelli Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Witam Nigdzie nie mogę tego znaleźć, czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak zmiksować kanały w Turnigy 9x na oryginalnym sofcie tak żeby podczas dodawania gazu jednocześnie odchylał się ster wysokości?? Czy to się robi na pokrętłach?? I do czego są te pokrętła?? Pozdrawiam i dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masło Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Chcesz, żeby model nie zadzierał przy większej prędkości? Zrób skłon silnika, przy miksowaniu gazu z SW będzie Ci się ciężko wstrzelić w dobre ustawienie. Poza tym możliwe, że model będzie dziwnie się zachowywał w powietrzu. Skłon jest "naturalniejszy" i moim zdaniem lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 No i kąt zaklinowania .. potem się baw mikserami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 No tak tylko ... jak mam EG Pro to na przyklad nie mam już wpływu na kąt zaklinowania i inne cuda, a wręga silnika też już ma przewidziane kąty itd, a żeby było weselej to ten model tak ma ... więc też jestem ciekaw jak to sobie ustawic w tg9x. Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawelli Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 skłon już jest ii to duży, w locie powolnym nic sie nie dzieje a jak dodaje gazu to model strzela w góre jak rakieta:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Spróbuj go na początek leciutko przeważyć na przód, powinno sporo pomóc. Swoją drogą to normalne zjawisko, są piloci (modelarze) latający praktycznie bez SW a zamiast tego umiejętnie posługują się gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Ale tu nie ma mowt o przesuwaniu SC, jest ustawiony idealnie do szybowania i koniec. Wszyscy zawsze piszą "ten typ tak ma" więc zakładam, że tak właśnie ma być w przypadku EG Pro. Nie rozumię czemu, to taka tajemnica wielka. Ja u siebie mam ustawione to tak,. Na pierwszym wolnym mixie: Master: THR Slave: ELE Offset: 100 Uprate: 010 Dnrate: 0 SW: ID1 Korekta działa za połową drążka gazu, im więcej gazu tym lepiej to działa i mniej trzeba korygować na SW, przy pełnym gwizdku leci tak jak bóg przykazał. Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Ja się już pogubiłem ... czy piszemy o Eg Pro czy o innym modelu, o którym autor tematu nie napisał .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Autor pisał pewno o innym, modelu ja się podpiołem z EG. Z resztą nie rozumie jakie to ma znaczenie. Autor chce wiedzieć jak to ustawić, a ja chcę zweryfikować moje ustawienie bo nie do końca jest tak jak bym chciał. Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 skłon już jest ii to duży, w locie powolnym nic sie nie dzieje a jak dodaje gazu to model strzela w góre jak rakieta:D witam!sprawdź kąt zaklinowania statecznika poziomego.miałem identyczny problem w moim YAKu -54 i po regulacji problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi