prykpryk Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Wracam do latania po 3 latach Z resztek starego EPP zrobiłem 90cm skrzydło. Wzmocnienia węglowe, klejone na gorąco Cięciwa : środek 30cm, końcówki 20cm Skos. 25 stopni. Profil: Kf-4 12% Wyposażenie: SIlnik - (no name chyba Suppo) A2212/10T 1400kv Śmigło - 7x6 APC E lub 8x6 Odbiornik Radiolink 6ch Serwa 9g tower pro plastikowe Regulator TowerPro 18A Bateria: Redox 1800mAh 3S 20C Masa: ~460g, bez baterii ~310g Ciąg: ~690g na 7x6 APC E, 169W (teoria z internetu) Wrażenia Pierwsze skrzydło w moim życiu, zaprojektowane w Sketchupie. Za drugim razem wyrzuciłem w powietrze bez problemu. Po pierwszej sesji zdecydowałem suszarką poprawić lewe skrzydło, które zbyt duży kąt natarcia. Dorobiłem na dziobie pasek z epp dla ochrony pakietu i pianki. Mam jednak mały problem ze śmigłem. Mój silnik ma oś niby 3mm ale musiałem ją mocno spiłować aby się prop-saver 3mm wcisnął. Stąd pytanie: Jak zamontować śmigło APC E przód na tył tak aby było dosyć wyważone i zabezpieczone przed upadkiem. Ktoś ma doświadczenie z taką konfoguracją? Gdzie można dostać tanio o-ringi do prop savera lub jakiś zamiennik tych gumek. Z śmigłem 7x6 nie ma problemu bo jest wąskie w środku ale 8x6 jest inne jak na zdjęciu. Model lata świetnie. SC nie musiałem w ogóle regulować, chociaż wolałbym trochę bardziej z tyłu. Z powodu krzywego skrzydła nie starczyło mi trymeru ale to już poprawione. Oczywiście planuje go pomalować Drugie pytanie bardziej teoretyczne: Czy profil KF-4 ma wpływ na środek parcia? Słyszałem, że taki profil tworzy więcej siły nośnej z tyłu, co pozwalało by na przesunięcie SC do tyłu. Jak ktoś chce podzielę się planami modelu ze Sketchupa.
f-150 Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Te silniki mają oś 3,17.Do śmigieł APC są dołączone w zestawie tuleje redukcyjne.
Rekomendowane odpowiedzi