Mieciu11 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Witam Mam pewien problem z silnikiem emax 2812. Po którymś tam locie odkleił się jeden magnes od silnika. Dodam że przeżył już dwa ładne krety. Jakim klejem mam go wkleić? I czy trzeba jakoś rozbierać silnik?
hubert_tata Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Witam Mam pewien problem z silnikiem emax 2812. Po którymś tam locie odkleił się jeden magnes od silnika. Dodam że przeżył już dwa ładne krety. Jakim klejem mam go wkleić? I czy trzeba jakoś rozbierać silnik? Najprościej na CA, wystarczy przy tak małym silniku. Uważaj na "polaryzację", czyli biegunowość magnetyczną.
Mieciu11 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 wklejiłem dziś magnes, silnik działa dobrze więc wszystko jest chyba ok. A mam jeszcze jedno pytanie. Jak szybko daję dążek w górę to silnik nie działa od razu na pełnych obrotach tylko powoli rusza i dopiero po paru sekundach ma pełne obroty. Czy to jest normalne?
polpakpol Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zależy jak masz zaprogramowany regulator.
Mieciu11 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja mam ten regulator http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15205__Hobby_King_30A_ESC_3A_UBEC.html Zaprogramowałem tylko maksymalne wychylenie drążka. Podłączyłem regulator z silnikiem akumulatorem odbiornikiem i dałem drążek na aparaturze w górę popikało chwilę i dałem na dół, znowu trochę popikało i silnik zaczął działać.
Andy. Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 może masz ustawioną opcję startup na "soft" - w specyfikacji masz do wyboru start łagodny, normalny, szybki. Spróbuj przeprogramować tą opcję. Instrukcję do programowania masz na stronce HK którą podałeś
izonix Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 może masz ustawioną opcję startup na "soft" - w specyfikacji masz do wyboru start łagodny, normalny, szybki. Spróbuj przeprogramować tą opcję. Instrukcję do programowania masz na stronce HK którą podałeś Witam wszystkich. Andy, mógłbyś sprecyzować, gdzie dokładnie jest ta instrukcja, nie mogę jej znaleźć, a przydała dy się. Jurek
Mieciu11 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Instrukcja jest tuż nad komentarzami w zakładce files.
izonix Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Instrukcja jest tuż nad komentarzami w zakładce files. Dzięki, już mam. Jurek
Mieciu11 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 dzięki panowie teraz już wszystko gra. Wróciłem do ustawień fabrycznych i silnik szybko startuje
skyhawk172 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam, mam podobny problem. Pytanie moje brzmi jak "rozebrać" silnik aby się dostać do tych magnesów i je przykleić? Muszę go rozkręcić czy co zrobić? Pozdrawiam.
polpakpol Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Od tyłu silnika masz seger i musisz go zdjąć, potem masz podkładkę, też ją zdejmij, a po tym obudowę silnika razem z magnesami zsuniesz z stojana
skyhawk172 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Ale jak ściągać ten seger? tu nie ma żadnych śrub ani nic z tych rzeczy....przepraszam ale jeżeli chodzi o te sprawy to jestem jakiś lewy....
Masło Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Musisz go rozchylić. Próbuj złapać go pęsetą lub małymi szczypcami.
polpakpol Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Płaskim śrubokrętem na zasadzie dźwigni podważ w bok. Nie trzeba rozchylać, sam się rozchyli podczas wyciągania
Rekomendowane odpowiedzi