Mieciu11 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Witam Mam pewien problem z silnikiem emax 2812. Po którymś tam locie odkleił się jeden magnes od silnika. Dodam że przeżył już dwa ładne krety. Jakim klejem mam go wkleić? I czy trzeba jakoś rozbierać silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Witam Mam pewien problem z silnikiem emax 2812. Po którymś tam locie odkleił się jeden magnes od silnika. Dodam że przeżył już dwa ładne krety. Jakim klejem mam go wkleić? I czy trzeba jakoś rozbierać silnik? Najprościej na CA, wystarczy przy tak małym silniku. Uważaj na "polaryzację", czyli biegunowość magnetyczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mieciu11 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 wklejiłem dziś magnes, silnik działa dobrze więc wszystko jest chyba ok. A mam jeszcze jedno pytanie. Jak szybko daję dążek w górę to silnik nie działa od razu na pełnych obrotach tylko powoli rusza i dopiero po paru sekundach ma pełne obroty. Czy to jest normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zależy jak masz zaprogramowany regulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mieciu11 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja mam ten regulator http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15205__Hobby_King_30A_ESC_3A_UBEC.html Zaprogramowałem tylko maksymalne wychylenie drążka. Podłączyłem regulator z silnikiem akumulatorem odbiornikiem i dałem drążek na aparaturze w górę popikało chwilę i dałem na dół, znowu trochę popikało i silnik zaczął działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy. Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 może masz ustawioną opcję startup na "soft" - w specyfikacji masz do wyboru start łagodny, normalny, szybki. Spróbuj przeprogramować tą opcję. Instrukcję do programowania masz na stronce HK którą podałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izonix Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 może masz ustawioną opcję startup na "soft" - w specyfikacji masz do wyboru start łagodny, normalny, szybki. Spróbuj przeprogramować tą opcję. Instrukcję do programowania masz na stronce HK którą podałeś Witam wszystkich. Andy, mógłbyś sprecyzować, gdzie dokładnie jest ta instrukcja, nie mogę jej znaleźć, a przydała dy się. Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mieciu11 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Instrukcja jest tuż nad komentarzami w zakładce files. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izonix Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Instrukcja jest tuż nad komentarzami w zakładce files. Dzięki, już mam. Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mieciu11 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 dzięki panowie teraz już wszystko gra. Wróciłem do ustawień fabrycznych i silnik szybko startuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyhawk172 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam, mam podobny problem. Pytanie moje brzmi jak "rozebrać" silnik aby się dostać do tych magnesów i je przykleić? Muszę go rozkręcić czy co zrobić? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Od tyłu silnika masz seger i musisz go zdjąć, potem masz podkładkę, też ją zdejmij, a po tym obudowę silnika razem z magnesami zsuniesz z stojana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyhawk172 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Ale jak ściągać ten seger? tu nie ma żadnych śrub ani nic z tych rzeczy....przepraszam ale jeżeli chodzi o te sprawy to jestem jakiś lewy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masło Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Musisz go rozchylić. Próbuj złapać go pęsetą lub małymi szczypcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Płaskim śrubokrętem na zasadzie dźwigni podważ w bok. Nie trzeba rozchylać, sam się rozchyli podczas wyciągania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi